65 inch tv voor aan de muur met zo min mogelijk kabels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:57
Ik zoek een?
65 inch televisie voor aan de muur. Nu hebben we een tv tuner van KPN, Apple TV, Sonos Beam soundbar en een Nintendo Switch aan de televisie. We zoeken dus een elegante oplossing om een zeer platte tv op te hangen aan de muur zonder kabels in het zicht.

Wat is je budget?
Rond de 1750 maximaal

Wat heb je zelf al gevonden?
Na zelf onderzoeken en overleg met o.a. HelloTV lijkt het er op dat een Samsung met hun One Connect Box of de Wireless Box de enige handige optie is gezien onze muur van hard beton is en een draagmuur is. Maar met een Wireless Box versie hebben we alsnog het nadeel dat er een stopcontact geplaatst moet worden achter de televisie voor stroom. Dit gaat via de One Connect Box via een kabel uit de box die je in de tv kast weg kunt werken.

TV's die ik heb gevonden zijn dan:

• Samsung S95F (2025) - Rond 1700 euro te koop en heeft de One Connect Box
• Samsung The Frame Pro - Rond de 1100 euro te koop en heeft de Wireless Connect Box

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is of de richting dat ik zoek juist is of dat ik iets anders volkomen over het hoofd zie

Alle reacties

• Duster_42
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:49
Ikzelf vind beeldkwaliteit het allerbelangrijkst en zou dus zonder twijfel gaan voor de S95F.
Indien beeldkwaliteit bij jou veel minder belangrijk is dan design en je af en toe de omlijsting van je TV wilt veranderen in een Frame een goede keus. De kijkhoeken van de Frame zijn niet goed, de localdimming is slecht en het kleurbereik is niet volledig. Heb je gekeken naar een draadloze LG M4 OLED? kan ook mooi aan de muur hangen en te krijgen voor ongeveer 1729E bij Art en Craft.

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:57
Duster_42 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 09:28:
Ikzelf vind beeldkwaliteit het allerbelangrijkst en zou dus zonder twijfel gaan voor de S95F.
Indien beeldkwaliteit bij jou veel minder belangrijk is dan design en je af en toe de omlijsting van je TV wilt veranderen in een Frame een goede keus. De kijkhoeken van de Frame zijn niet goed, de localdimming is slecht en het kleurbereik is niet volledig. Heb je gekeken naar een draadloze LG M4 OLED? kan ook mooi aan de muur hangen en te krijgen voor ongeveer 1729E bij Art en Craft.
Bedankt voor de tip! Deze tv had ik nog niet op mijn vizier. Echter loop ik denk ik hier tegen hetzelfde aan als met The Frame Pro. Leuk dat het draadloos is van het kastje naar de tv, maar je zit alsnog met een dikke stroomkabel wat je moet zien weg te werken. Dat heeft de S95F dan niet omdat stroom via dat ene kabeltje uit de One Connect Box gaat. Misschien toch maar gewoon kijken naar een goede kabelgoot wat niet te veel stoort.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:29
Persoonlijk zou ik Samsung mijden, want gesloten OS. Al eens naar Sony gekeken? Android zodat je altijd Chromecast intern hebt etc.

SiberischeHusky MoviecollectorNL

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:42

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Ricktachtig

ingrijpender maar een goede oplossing is infrezen, maar daar moet je wel zin in hebben.

Kabelgoot in de muur en dan hoef je je nooit meer druk te maken om kabels in het zicht.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47
Fraggert schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 10:09:
@Ricktachtig

ingrijpender maar een goede oplossing is infrezen, maar daar moet je wel zin in hebben.

Kabelgoot in de muur en dan hoef je je nooit meer druk te maken om kabels in het zicht.
Frezen levert wel heel veel stof op. Ik heb in mijn betonnen muur allemaal gaatjes geboord en vervolgens met een beitel alles losgebikt. Vervolgens een 60 mm brede en 20 mm diepe koker er in gemaakt, waarbij de uitenden er in een hoek van 45 graden omgebogen zijn, om zo kabels er doorheen te kunnen trekken. het is even werk, maar dan ben je van het hele kabelgedoe af en heb je veel meer vrijheid om een goede TV te kiezen.
Pagina: 1