SCSI

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Hallo,

Ik wil dus een neiuwe DVD speler gaan kopen maar ben aan het twijfelen geraakt, omdat SCSI ook heel erg aantrekkelijk is.

Eerst wilde ik van pioneer de DVD s06S slot in kopen, op deze site:
http://www.pioneer-eur.com/products/multimed/optical/dvd.htm

Maar ja, nu hoorde ik van SCSI, en dat het verschil in prijs geen hol meer uitmaakt.

Wat is een goed merk SCSI DVD dat aan dezelfde performance als de 106S kan voldoen en ook digitale uitgang heeft, een pioneer heeft dat niet namelijk.

Welke merk dat ook in de top van de DVD te vinden is heeft dit op SCSI gebied en kan mij hierin met NUTTIGE informatie helpen.

Groeten,

*D

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heb je al een SCSI controller?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:53

Yucko

One clown to rule them all !

no offence, maar die dvd's spelers die ik zie uitkomen zijn toch allemaal scsi. Als je een scsi dvd speler vindt, is ie zekers wel niet sneller dan 10x speed. (kun je wel zeggen, wat heb ik daar aan, maar als je dvd->divx gaat rippen ... tja)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:43

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op donderdag 20 september 2001 20:11 schreef JaJoah het volgende:
no offence, maar die dvd's spelers die ik zie uitkomen zijn toch allemaal scsi. Als je een scsi dvd speler vindt, is ie zekers wel niet sneller dan 10x speed. (kun je wel zeggen, wat heb ik daar aan, maar als je dvd->divx gaat rippen ... tja)
Niet dat bij mij de snelheid niet hoger gaat dan 2x bij dvd -> hd decoderen. :(
Dus dat maakt echt niet zoveel uit.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> OM <<

(lijkt me amper AV discussie ditte)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp