• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik heb de portable MiniDisc speler van m'n vriendin gekregen om daar een mix voor haar op te nemen.

Nu is dat ding alleen 1 track lang en ik wil de tracks per nummer aangeven, hoe doe ik dat? ('n soort cue file dus)

En komen er dan geen pauzes tussen de nummers?

Het is een Sharp MD-MT15

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 21:14
je kan gewoon iets intstellen dattie om de 3 minuten een new track begint, maar dan heb je dus wel 2 secs pauze tussen de nummers

Verwijderd

je kan ook later via het menu van de speler (meen ik) kiezen voor het delen van een muziekstuk in 2en (dus afspelen tot het eind van een lied, pauze, en dan die optie ergens kiezen. 'heb er zelf geen dus kan het niet nagaan...

ohja en als je via digitale verbinding over neemt ziet 'ie als 't goed is automatisch het eind van een track

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je kan toch achteraf op elk willekeurig moment er een trackmark tussenzetten? Teminste, mijn sony wel.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48
Op donderdag 20 september 2001 21:44 schreef sjuk het volgende:
Je kan toch achteraf op elk willekeurig moment er een trackmark tussenzetten? Teminste, mijn sony wel.
Ja, precies, dat bedoel ik. Ik heb ooit wel eens een Sony MD van iemand geleend en toen kon dat dus heel makkelijk.

Op de site van Sharp kan je als het goed is de handleiding downen,( http://www.sharp.nl/templates/tpl_Downloads.asp?mode=1&ContainerID=1104&PageID=1299 )
maar op de een of andere manier werkt dat bij mij niet :(

En m'n vriendin kan de originele handleiding niet meer vinden... zucht... :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Ik heb ook een Sharp MD speler......wel ander model......maar op die van mij kan je gewoon halverwege een track op pause zetten...en dan via edit (oid) Divide kiezen. Dan splits hij op die plek de track in 2en :).
Pagina: 1