De situatie
Ik bestelde enige tijd geleden een laserprinter van Brother. Toen de printer arriveerde, had ik het idee dat de doos al eens open geweest was. Een van de papiergeleiders zat los evenals het gros van de plakbandjes die de boel tijdens het transport bijeenhouden.Aan de ene kant vond ik het niet leuk, maar aan de andere kant boeide het me niet enorm. Blijkbaar een teruggestuurde printer. Na de papiergeleider te hebben bevestigd, leek de printer gewoon goed te werken, dus nam ik contact op met de leverancier om te melden dat ik een gebruikte printer geleverd had gekregen. Ik dacht aardig en milieubewust te zijn door voor te stellen dat ze me maar wat toner moesten sturen om het goed te maken. De leverancier (ik noem geen namen, want ik ben er niet persé op uit om de club een slechte naam te bezorgen) reageerde in de mailwisseling heel traag. Na twee weken kreeg ik de melding dat ik de printer maar terug moest sturen omdat men wilde controleren of het echt een gebruikte printer betreft. Pas na het onderzoek zou er een nieuwe printer worden opgestuurd.