Toon posts:

ARGB op moederbord defect, zoek vervanging

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Verwijderd

Topicstarter
Edit
Laat maar!

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2026 10:58 ]

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:39
Volgens mij heb je niet gezocht op internet naar hetgeen jij wil hebben.
Als ik zoek op "argb controller met afstandsbediening pc" dan kom ik heel veel tegen.

Dus meer eigen initiatief zou wenselijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
jovadca schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 08:41:
Volgens mij heb je niet gezocht op internet naar hetgeen jij wil hebben.
Als ik zoek op "argb controller met afstandsbediening pc" dan kom ik heel veel tegen.

Dus meer eigen initiatief zou wenselijk zijn.
Idd, allemaal met die Action look a like afstandbedieningen. En dat was dus wat ik NIET zocht.
Heb je mijn bericht überhaupt gelezen?
Of is "meer eigen initiatief tonen" een beetje de standaard reactie hier op tweakers aan het worden? Reageer dan gewoon niet!
Met die standaard afstandbedieningen had ik ook allang gevonden binnen 3sec googlen

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:39
Ik vind het jammer dat je zo reageert. Wij proberen hier elkaar te helpen!

Als ik zoek met mijn zoekopdracht, dan kom ik ook RGB mogelijkheden tegen van +/- 40 tot 80 euries als ik naar onder scrol. Als dat voor jou ook Action/Ali spul is, weet ik het niet meer. Vandaar mijn opmerking "meer eigen initiatief tonen", zodat jij duidelijker gaat aangeven waar je naar opzoek bent. Op die manier komt er dan een goede communicatie opgang en heb jij straks wat je wil.

P.S. Hou het netjes aub, want met bepaalde opmerkingen zal je hier weinig hulp krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik een hele post heengezet van wat ik wil....en wat er gebeurd is, zodat ik geen reacties meer ontvang van probeer dit en dat met je mobo etc....dat is allemaal al uitgesloten.
Startpist lijkt me meer dan duidelijk.
Of moet ik nog 18 A4-tjes typen? Sjonge jonge!
En als er verder geen reactie meer komt, jammer dan! Blijkbaar moet dat initiatief richting 18 A4-tjes gaan voor een aantal van jullie tevreden zijn. Aan diegene wil ik zeggen: reageer maar niet meer.
Iemand anders die nog wel de moeite wil doen om te helpen, staat daar vrij in!
En anders mag het topic ook op slot wat mij betreft.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2026 10:52 ]

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:45
Ik ga maar een reactie plaatsen ondanks dat ik dat eigenlijk niet wil met deze attitude en er maar gewoon even vanuit ga dat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt

Hulp wordt niet gewaardeerd, dus kan mijn toevoeging ook wel weg

[ Voor 15% gewijzigd door Marascon op 10-04-2026 11:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Marascon schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:48:
Ik ga maar een reactie plaatsen ondanks dat ik dat eigenlijk niet wil met deze attitude en er maar gewoon even vanuit ga dat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt

Kijk eens naar een ESP32 WLED controller
Nee, die reacties komen steeds op dit forum. "Meer initiatief!"
Zeer irritant. Help gewoon of zeg niks!
Ik ben met het goede bed uit bed gestapt, maar stoor mij aan die houding van niet willen helpen en alleen maar zeiken over wat je zelf allemaal al gezocht hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Gooi dit topic ook maar op slot. Ik ga zelf wel verder op zoek.

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:56:
[...]

Nee, die reacties komen steeds op dit forum. "Meer initiatief!"
Zeer irritant. Help gewoon of zeg niks!
Ik ben met het goede bed uit bed gestapt, maar stoor mij aan die houding van niet willen helpen en alleen maar zeiken over wat je zelf allemaal al gezocht hebt.
Ik probeer je toch te helpen ofniet?

maar als het zo moet dan zoek je het wat mij betreft ook lekker zelf uit |:(

Verwijderd

Topicstarter
Marascon schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 11:03:
[...]

Ik probeer je toch te helpen ofniet?

maar als het zo moet dan zoek je het wat mij betreft ook lekker zelf uit |:(
Hahahaha!

Ik typ een heel verhaal. Wat er gebeurd is, en waar ik naar op zoek ben. De eerste die reageert op mij komt met een algemene zoekopdracht die ik ook allang gedaan had. Hij had mijn bericht gewoon niet gelezen. Leest mijn titel en komt met dat ik meer initiatief moet nemen. |:( Ik heb er lang genoeg naar gezocht. vervolgens wil hij mij er op attenderen dat ik er met die reactie geen verdere reacties krijg in dit topic.

Vervolgens kom jij met een fles azijn dit topic binnen, dat je liever niet reageert, maar dit toch doet.... 8)7
Dan kom je ook alleen maar om het azijnpissen....
Maar gelukkig heeft dit topic je weer een +1 opgeleverd! Gefeliciteerd!

Een fijne dag nog allen! Tevens mijn laatste reactie hier!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:18

br00ky

Moderator Harde Waren
-O-
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.