Hulp nodig met proxy stats

Pagina: 1
Acties:

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:54
ik heb nu een aantal weken een proxy draaien, en ben aan gang gegaan met ppstat en gnuplot, maar het wil niet lukken, het is gewoon teveel werk om alles goed intestellen en dan ben ik ook nog een leek op diet gebied, dus dan kan je wel begrijpen dat er veel heel veel tijd in gaat zitten om het aan de praat tekrijgen.

Is er niet iemand hier die me misschien een zip-file of zo kan sturen met die proggy's helemaal goed ingesteld, zodat ik het alleen maar hoef uittepakken en dan mischien nog 1 of 2 kleine dingetjes moet aan passen. I zou het echt top vinden als iemand me hier mee kon helpen.

Alvast bedankt.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:54
Op de link ben ik al geweest, maar dan kom ik er nog niet uit, jullie denken dat het eenvoudig is, maar dat is het niet. Dus ik zou het zeer op-prijs stellen als iemand een zip-file kan sturen waar alles al inzit en goed ingesteld staat.

Alvast bedankt.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb zelf ooit een proxy opgezet (heb ik nu niet meer).. dus ik weet hoe lastig het is, kom eens langs in #dpc op irc.sorcery.net , daar zijn vast wel mensen die je willen helpen! :)