Probleem met verbinden wifi Odido na doorvoeren wijzigingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pablo.
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:17
Mijn vraag:

Ik heb sinds kort Odido voor mijn wifi in huis. Recentelijk heb ik het moeilijke wachtwoord gewijzigd naar iets simpelers en de naam van de wifi gewijzigd. Echter kan mijn Windows laptop nu niet meer connecten. Hij probeert het ook niet maar hij geeft direct de volgende foutmelding aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ntMoKrnTNG2lOg5uw2KuSehqv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UfkzsNtCuG2gn0ydvsnoPw4O.png?f=user_large

Ik kom er niet uit en heb al zoveel online proberen te zoeken. Nu zit ik telkens via tethering met mijn mobiel geconnected, dat werkt maar dat is niet prettig.

Eerder ben ik hier geholpen met enkele vragen. Wellicht dat iemand dit ook weet en mij hierbij verder kan helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pablo. op 09-04-2026 20:59 ]

Beste antwoord (via Pablo. op 09-04-2026 23:35)

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Jouw oude WIFI naam + wachtwoord zitten nog in het geheugen opgeslagen van de Windows laptop.

Ga naar de wifi netwerken en klik daar op je nieuwe wifi-naam.
Voer daar je nieuwe wachtwoord in en maak verbinding.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• jovadca
  • Nu online
Jouw oude WIFI naam + wachtwoord zitten nog in het geheugen opgeslagen van de Windows laptop.

• Pablo.
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:17
jovadca schreef op donderdag 9 april 2026 @ 22:28:

Ik wist niet dat het zo makkelijk kon zijn. Ik heb het via al de netwerken eerst "niet onthouden". Daarna opnieuw verbinden en het probleem is direct opgelost.

Thanks!!

• jovadca
  • Nu online
Zo zie je maar weer, soms is het heel erg simpel. Je gaf zelf in je post al het antwoord, n.l.; Hij probeert het ook niet maar hij geeft direct de volgende foutmelding aan. Toen ik dat las, wist ik het zeker.

Succes met internetten! ;)