Case Tablet strak tegen de muur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PaulBrabant
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-04 21:06
Hard bezig mijn RPi/Home assistant voor mij huis op orde te krijgen. Nu de stap gemaakt om een tablet aan de muur te hangen. Ben veel aan het zoeken online maar vind helaas niet echt een mooi strakke case om de tablet aan de muur te hangen zonder dat je de randen (en dus de oplader ziet).

Welke ervaring hebben jullie hiermee? En vooral welke case/tablehouder voor aan de muur hebben jullie gebruikt?
...

Heb een mooie plek aan de muur waar een berging achter zit, dus de usbkabel kan ik gewoon voeden door een gaatje in de muur.

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:15
Misschien ook wel handig om aan te geven wat voor tablet je op wilt hangen.
Wanneer ik een beetje rondstruin op Amazon dan is er wel het e.e.a. te koop.
3D printen is natuurlijk altijd een optie.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• PaulBrabant
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-04 21:06
Ja daar twijfel ik erg over. Het liefst zo groot mogelijk, heb nu een prima Lenovo Idea Tab Pro 12.7 gevonden. Maar als daar geen nette cases voor zijn, dan denk ik meer aan een samsung A11+ of A9+

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:35
Displine Companion Wall is erg strak, maar kost een flinke duit. Heb er hier al enkele jaren 1 hangen met een tab A8.

Deze bestaat voor de A9+ en A11+

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:15
@PaulBrabant Zoiets misschien?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former