• slaapkamer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-04 12:38
Hey mede tweakers,

Ik heb me zo goed als mogelijk geinformeerd oever een goede bluray spelers , echter het aanbod van ( goede) spelers valt me op dat het aanbod behoorlijk schaars is?

Ik had mijn zinnen gezet op 2 modellen
Panasonic DP-ub824 of de DP-ub820EF
Nagenoeg zijn deze vrij identiek voor wat ik begrepen heb

Van somiige aanbieders bergeep ik dat Panasonic deze helemaal niet meer uitleverd of dat het aanbod heel schaars is en als er wat aanbod is deze heel gewild zijn en zo weer verkocht

Hebben jullie ook deze ervaring ? Zijn err meer op dit forum die wellicht op zoek zijn naar deze?

Thxs!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:12
Ik was naar een high end hifi winkel gereden, en daar hadden ze maar 1 keuze.
De 824

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
slaapkamer schreef op woensdag 8 april 2026 @ 22:30:
Hey mede tweakers,

Ik heb me zo goed als mogelijk geinformeerd oever een goede bluray spelers , echter het aanbod van ( goede) spelers valt me op dat het aanbod behoorlijk schaars is?

Ik had mijn zinnen gezet op 2 modellen
Panasonic DP-ub824 of de DP-ub820EF
Nagenoeg zijn deze vrij identiek voor wat ik begrepen heb

Van somiige aanbieders bergeep ik dat Panasonic deze helemaal niet meer uitleverd of dat het aanbod heel schaars is en als er wat aanbod is deze heel gewild zijn en zo weer verkocht

Hebben jullie ook deze ervaring ? Zijn err meer op dit forum die wellicht op zoek zijn naar deze?

Thxs!
De laatste maanden zijn de prijzen juist aan de lage kant geweest (onder de €400, richting de €350) maar je weet maar nooit hoe lang de productie nog doorgaat, deze modellen zijn inmiddels al een aardig aantal jaar op de markt. De 824 en de 820 zijn identieke spelers waarbij de 824 voor de Duitse Panasonic distributeur is (waar Nederland ook onder valt; misschien dat er wat andere apps opstaan tov de 820 maar dat zou ik verder niet weten. België valt onder Frankrijk en daar is de 820 het gangbare model) ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 09-04-2026 16:14 ]

• slaapkamer
Yeah duidelijk verhaal
Jammer als je voor iets gaat wat zo schaars is haha
Nou wellicht kom ik nog ergens een verdwaalde tegen

• slaapkamer
Ah ff een aanvulling een winkel in belgie(brussel) heeft nog een 10tal 820 staan en ook geschikt idd voor Benelux
Maandag moet ik terug bellen
Steylemans in België
Hopen dat die doorgaat