Bewaakte fietsenstalling in Aken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• eengebruiker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 20:48
Dag,

Enkele jaren geleden vond ik (volgens mij m.b.v. dit forum) een bewaakte fietsenstalling in de buurt van het hoofd-treinstation in Aken. Ik kan dat topic niet meer vinden en m.b.v. google maps het adres ook niet. Het kan natuurlijk gesloten zijn maar ik hoop van niet.

Is er misschien iemand die er iets van kan zeggen?

André

Alle reacties

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door Notna op 08-04-2026 22:33 . Reden: Lees nog even de regels door mbt AI in discussies en antwoorden ]

• eengebruiker
@ytr81 Geen idee wat je bedoelt. Ik heb mijn vraag zelf opgesteld en bovendien, wat betekent 'Knip'?

André

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
knip in het blauw is een moderator die een bericht aanpast.

in dit geval het bericht van ytr81 wegens AI gebruik

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• eengebruiker
Ok, het gaat dus niet om mijn vraag. Jammer dat daar nog geen antwoord op is gekomen.

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:45

Mrlten

Premium Deluxe Plus

@eengebruiker Aan de fotos te zien heeft deze parkeergarage speciaal plek voor fietsen: https://maps.app.goo.gl/ad678GGTKzuX79gD7

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Op https://www.apag.de/de kan je linksboven "bike-station" selecteren voor fietsparkeerplaatsen.

• eengebruiker
@Mriten, @Waaj, en anderen:

Bedankt voor de informatie. De stalling die ik bedoelde heb ik zelf weer gevonden. Het zit op adres Bahnhofstraße 22 in Aken, vlakbij het Centraal station.

Kost €1,00 per dag. Fiets wordt keurig van je aangenomen en weer bij je teruggebracht. Lijkt iets van een sociale werkplaats. Van buitenaf valt het niet op. Je loopt door een poort helemaal naar achteren. Daar staat een loods met stalplaats en het is tegelijk een reparatiewerkplaats.

Loopafstand van de stad, maar dat is vanaf de andere fietsstallingen ook ongeveer zo.

André
Pagina: 1