Gebruikershandleiding eufycam S3pro en homebase 3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-04 18:35
Mijn vraag
Ik zoek me wezenloos naar een handleiding voor de eufycam 3 pro icm de homebase 3.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Googlen levert veel handleidingen op hoe je de eufycam en de homebase aansluit. Maar verder hoe je de instellingen van het een en ander kunt doen vind ik nergens. Ook niet op eufy.com of eufy.nl
Het gaat dan bv om hoe ik instel dat je de camera op bepaalde tijden kunt laten opnemen of meldingen geeft. Of, Hoe je tussen verschillende modi kunt schakelen. Etc. Tot nu toe blijft het bij try and error.

Iemand een tip? Zou erg welkom zijn.

...

Alle reacties

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:22
Als je in de app op jouw telefoon naar het menu linksboven gaat (de drie streepjes en waar je jouw accountnaam ziet) dan kan je daar help selecteren. Daarna kies je voor battery camera en dan jouw model S3 Pro. Daar staan enkele opties die je kan kiezen voor hulp voor verschillende onderwerpen. Misschien dat daar iets nuttigs staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Emos op 10-04-2026 09:42 ]

Emos

• fmrama
Ik ga daar eens kijken.
Dank voor de tip!

• NICKS_AAN
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 10-04 19:29
Anders moet je even onder het kopje Slim kijken in de app. Het zit een beetje verstopt.

• fmrama
Dat heb ik idd al gezien. Het weekend ga ik eens 2 modi inrichten. Eén thuis en één afwezig. En dan eens kijken of ik eenvoudig kan switchen tussen die 2.