Vraag
Alle reacties
@Broodjebakpao Welkom op het forum. Om onduidelijke redenen heb je het format dat je te zien kreeg bij het openen van een nieuw aankoopadviestopic verwijderd, in plaats van het in te vullen. Dit vragen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat je medeforumgebruikers zoveel mogelijk houvast hebben en jij daardoor betere antwoorden krijgt.
Ik verzoek je om dit format (zie hieronder) toe te voegen aan je vraag. Klik daarvoor op wijzig bovenaan je originele vraag en voeg onderstaande tekst inclusief je antwoorden toe aan je bericht.
Ik verzoek je om dit format (zie hieronder) toe te voegen aan je vraag. Klik daarvoor op wijzig bovenaan je originele vraag en voeg onderstaande tekst inclusief je antwoorden toe aan je bericht.
Vergeet bij het invullen niet om ons mee te nemen in je zoektocht. Dus waarom kwam je bij deze modellen uit? Wat heb je hier zelf al over gevonden? Wat is je precieze usecase? Etc. Hoe beter en uitgebreider jouw informatie, hoe sneller en beter je geholpen wordt. Je hoeft echt niet alles zelf a te weten, maar een stukje meer dan nu moet zeker kunnen. Zo houden we samen de kwaliteit van vraag én antwoord zo hoog mogelijk, waardoor Tweakers voor iedereen een plek vol nuttige informatie blijft.[Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Definiëer "beter"?
Verschillen:
Refresh rate 120 vs. 144 Hz
Dimming zones 1.568x vs. 2.880x
G-Sync ondersteuning Nee vs. G-Sync Compatible
Beeldhelderheid. 3.000cd/m² vs. 5.000cd/m²
Enkele gegevens zijn niet bij beide modellen ingevuld, die moet je dus zelf even opzoeken. Of het die €500 waard is? Daar ga ik geen antwoord op geven, ik kijk op een TV van 18 jaar oud.
Verschillen:
Refresh rate 120 vs. 144 Hz
Dimming zones 1.568x vs. 2.880x
G-Sync ondersteuning Nee vs. G-Sync Compatible
Beeldhelderheid. 3.000cd/m² vs. 5.000cd/m²
Enkele gegevens zijn niet bij beide modellen ingevuld, die moet je dus zelf even opzoeken. Of het die €500 waard is? Daar ga ik geen antwoord op geven, ik kijk op een TV van 18 jaar oud.