Toon posts:

geen 3d3 met m'n Hercules 3d prophet II MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem: :(
Ik kan geen enkel spel spelen in direct 3d ook in dxdiag staat er dar er geen Direct 3d versnelling beschikbaar is
ook als ik de AGP versnelling voor patronen wil testen krijg ik een foutmelding: "Fout bij stap 18 (createdevice): HRESULT =0x887602eb (onbekende fout)"
OpenGl werkt wel gewoon goed.
Kan iemand mij helpen??

Systeem specificaties:
Sky Vision
Pentium II 400Mhz
192 SDRAM geheugen
Hercules 3d Prophet II MX
ASUS P2V, Mobo (AGP)

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 21:59

Solid Seal

Drones, 3D printen

Gewoon OpenGL blijven spelen is mooier (vind ik) :)

www.dronepilotennederland.nl

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
En anders format je comp is en maak een clean windows installatie! Dat helpt vaak heeeeeel goed. >:)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Mmm, heb je je AGP-to-PCI drivers wel geinstalleerd? (als je een via chipset heb de via "4-in-1 drivers")...
Ik heb ook een Hercules 3D Prophet II MX, werkte perfect in windows... Ik heb win2k, win98, win95 en winxp rc2 gedraait en met geen een problemen gehad...
Sowieso zijn de kaarten uit de TNT familie (dus ook de gforce kaarten) typische OpenGL kaarten hoor, dus in principe hoor je gewoon OGL te draaien ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die 4-in-1 drivers downloaden??
alvast bedankt

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Heeft VIA ook al chipsets gemaakt voor de P2 dan???
Kijk iig eerst op je mobo of er ergens een VIA chip op zit!!! NIET zomaar de VIA drivers installen!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik een VIA chip op m'n moederbord heb zitten dus dat zit wel goed
Met die drivers doet de AGP-versnelling voor patronen het nu wel maar ik heb nog steeds geen Direct3d versnelling.
Hoe kan ik dan spellen in openGL spelen want volgens mij kan dat niet bij elk spel. Bijvoorbeeld: The Sims, ik dacht niet dat het daarbij kan.
in ieder geval bedankt
Pagina: 1