Hoe moet ik 3 dezelfde pc hardware producten aanbieden ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DirkVD59
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:48
Beste Tweakers support,

Ik weet niet zeker, of ik mijn vraag op de juiste forum plek plaatst.
Als ik 3 dezelfde computer hardware producten, te koop wil aanbieden, hoe kan ik dat het beste doen:
A] 3 advertenties plaatsen van hetzelfde product, of
B] 1 advertentie plaatsen, waarbij ik het product 3 keer aanbied, maar de vermelde prijs is voor maar 1 product ?

alvast bedankt voor de adviezen,

groeten van Dirk

Beste antwoord (via DirkVD59 op 08-04-2026 01:12)

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Uit de voorwaarden, onder punt 29:
Meerdere identieke producten dienen in één advertentie geplaatst te worden.
Op Marktplaats zou ik het ook omschrijven in de advertentie (1 advertentie met 3 stuks, prijs per stuk).
Vinted werkt ook best prima voor elektronica.

Alle reacties

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik weet niet over welk product het gaat, is het wellicht een idee ze niet tegelijkertijd aan te bieden, maar eerst ééntje (met eventueel de opmerking dat je er nog 2 extra op voorraad hebt)
Dan biedt je kopers de keuze er ;e;en of drie af te nemen (of twee als er al eentke verkocht is natuurlijk).
Maar je verkoopstrategie hangt dus ook wel wat van het product af.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:49
Optie B is het beste maar het is een moeilijk dilemma, dat wel.

Acties:
  • Beste antwoord

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Uit de voorwaarden, onder punt 29:
Meerdere identieke producten dienen in één advertentie geplaatst te worden.
Op Marktplaats zou ik het ook omschrijven in de advertentie (1 advertentie met 3 stuks, prijs per stuk).
Vinted werkt ook best prima voor elektronica.

• DirkVD59
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:48
oké, bedankt voor de adviezen, het gaat namelijk over o.a. 4 dezelfde AMD Radeon RX 6950 XT grafische kaarten, 3 van het zelfde merk, maar de 4de is een ander merk, alleen 2 identieke exemplaren heb ik een tijdje geleden gekocht op Amazone.nl die in 1e instantie maar 2 jaar garantie gaven, maar het 3de exemplaar heb ik bij een bekende NL webshop aangeschaft waar op de factuur gewoon 3 jaar fabriek garantie wordt vermeld.

Maar AMD heeft mij verteld dat zij Crossfire helemaal hebben afgeschaft, maar daar moet ik nog een bevestiging van krijgen.