Vraag

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:20
Ze heeft nu een Samsung a52S.
Het scherm is nu zo beschadigd door laten vallen, dat het tijd wordt voor een ander toestel.
Het budget is max 300 euro.
ik heb zelf gekeken naar de Samsung A56 (lijkt mij voor internetten, whatsapp,foto's maken en andere simpele basistaken voldoende) Echter is dit toestel weer een stukje groter (net zoals de A26) wat niet de voorkeur heeft.
Welke telefoon met dezelfde formaat als de A52S is de beste koop?
Ik kan het lastig vinden.

Alle reacties

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:46
Juiste filters in de Pricewatch instellen?

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Best Buy Guides is ook een mooi startpunt. Daar is ook een aparte sectie voor compacte toestellen. Voor het bedrag wat jij noemt is alleen de Google Pixel 9a een optie (die zit al boven je bedrag). Maar die is wel heel wat kleiner dan een A52s. Kortom: neem zelf initiatief om wat te zoeken wat aan je criteria voldoet. Dat kan niemand hier op Tweakers voor jou bepalen. En wat @darth.75 al zegt: kijk eens op categorie: Smartphones.

• SkillZ4LollZ V2
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05:55
Edge 50 Fusion zou een moeie optie kunnen zijn, 199 euro voor de 8/256. Het gebogen scherm aan de zijkanten is wel een punt van kwetsbaarheid, security patches zijn ook niet bepaald snel te noemen (mijn Edge 50 fusion zit nog op Januari, dit zou komen door de update naar Android 16 die eraan komt maar alsnog). Verder gewoon een prima midranger voor een zachte prijs, 0.2 inch groter scherm maar met bijna dezelfde afmetingen als de A52s. Edge Neo serie zou je ook nog kunnen overwegen, zelfs 0.1 inch kleiner dan de Samsung.

[ Voor 10% gewijzigd door SkillZ4LollZ V2 op 07-04-2026 17:12 ]