The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik heb het woordje 'en' vervangen door 'of', want dat maakt het iets duidelijker.
Ik vind het wel meevallen met dat 'geforceerde', het woordje 'Nederland' zit maar vier keer in het artikel. Het gaat in telecomland al een tijdje om 5G Standalone, dan vind ik het opvallend dat Proximus de eerste provider is in Nederland of België die daarmee komt. Nederland en België zijn ons publiek, dus het is de eerste provider 'voor ons publiek' die 5G SA introduceert. Dat het nog niet in Nederland is, vind ik daarom een goede en relevante duiding van het nieuws.
Ik vind het wel meevallen met dat 'geforceerde', het woordje 'Nederland' zit maar vier keer in het artikel. Het gaat in telecomland al een tijdje om 5G Standalone, dan vind ik het opvallend dat Proximus de eerste provider is in Nederland of België die daarmee komt. Nederland en België zijn ons publiek, dus het is de eerste provider 'voor ons publiek' die 5G SA introduceert. Dat het nog niet in Nederland is, vind ik daarom een goede en relevante duiding van het nieuws.
Mee eens, het is zeker opvallend dat Nederland in de Benelux achterloopt mbt 5G, en dat zou ik ook zeker benoemen. Echter vind ik het meer informatie voor in de eerste en laatste alinea, en niet iets wat lekker in de titel past.
"Proximus lanceert als eerste landelijk 5G SA-netwerk, Nederland wacht nog"
"Proximus rolt landelijk standalone 5G uit, Nederlandse providers blijven achter"
"Proximus brengt als eerste standalone 5G, Nederland loopt nog achter"
zoiets had ik misschien logischer gevonden dan een
"eerste Belgische of Nederlandse provider"
"Proximus lanceert als eerste landelijk 5G SA-netwerk, Nederland wacht nog"
"Proximus rolt landelijk standalone 5G uit, Nederlandse providers blijven achter"
"Proximus brengt als eerste standalone 5G, Nederland loopt nog achter"
zoiets had ik misschien logischer gevonden dan een
"eerste Belgische of Nederlandse provider"
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Goede suggesties! Iets als 'Proximus brengt als eerste Belgische provider standalone 5G uit, Nederland wacht nog' is inderdaad leuk, al is dat helaas wel vier tekens te lang. Koppen mogen bij ons maximaal 80 tekens zijn. Waar ik ook wat mee worstel is dat lezers mij vaker de feedback hebben gegeven dat ik te vaak komma's gebruik in koppen. Kennelijk vindt niet iedereen dat fijn