Goedenavond,
Momenteel heb ik nog een lenovo PC met windows10 hier draaien en gebruik deze voor dagelijkse dingen zoals browsen, office e.d. en nog een speel paar uur per week nog MSFS9
en Trainz.
[b]Dit is mijn huidige systeem[b]
Apparaatnaam DESKTOP-N0I4LHP
Processor Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB
Opslag 932 GB HDD ST1000DX001-SSHD-8GB
Grafische kaart NVIDIA GeForce GTX 745 (2 GB)
Type computer 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Monitor Philips 190s
Nu wil ik graag de nieuwste versie van MSFS 2024 willen draaien en ook Windows 11 erop willen hebben.
MIjn achtergrond van het PC gebeuren is vrij basic en ik denk het verstandigst om daarom een pc te laten bouwen ipv zelf te bouwen.
wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals ik al zei voor standaard dagelijks gebruik en daarnaast MSFS2024 (solo) en Trainz kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1500 euro voor de pc zelf en daarnaast een goede monitor en audiosysteem. (ik schrok mij vanmiddag overigens een hoedje toen ik las dat ddr5 alweer30% duurder was geworden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles is sterk verouderd wat ik momenteel heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een systeem wat niet te veel energie vraagt .
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag een goed en compleet advies wat ik zoal nodig heb en bovendien bij welke zaak ik het beste kopen.(betrouwbaarheid /service!).
Bij mij in de omgeving zijn geen goede PC zaken meer, dus het zou waarschijnlijk een online aankoop gaan worden.
Hartelijk dank voor het meedenken alvast!
Momenteel heb ik nog een lenovo PC met windows10 hier draaien en gebruik deze voor dagelijkse dingen zoals browsen, office e.d. en nog een speel paar uur per week nog MSFS9
[b]Dit is mijn huidige systeem[b]
Apparaatnaam DESKTOP-N0I4LHP
Processor Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB
Opslag 932 GB HDD ST1000DX001-SSHD-8GB
Grafische kaart NVIDIA GeForce GTX 745 (2 GB)
Type computer 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Monitor Philips 190s
Nu wil ik graag de nieuwste versie van MSFS 2024 willen draaien en ook Windows 11 erop willen hebben.
MIjn achtergrond van het PC gebeuren is vrij basic en ik denk het verstandigst om daarom een pc te laten bouwen ipv zelf te bouwen.
wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals ik al zei voor standaard dagelijks gebruik en daarnaast MSFS2024 (solo) en Trainz kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1500 euro voor de pc zelf en daarnaast een goede monitor en audiosysteem. (ik schrok mij vanmiddag overigens een hoedje toen ik las dat ddr5 alweer30% duurder was geworden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles is sterk verouderd wat ik momenteel heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een systeem wat niet te veel energie vraagt .
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag een goed en compleet advies wat ik zoal nodig heb en bovendien bij welke zaak ik het beste kopen.(betrouwbaarheid /service!).
Bij mij in de omgeving zijn geen goede PC zaken meer, dus het zou waarschijnlijk een online aankoop gaan worden.
Hartelijk dank voor het meedenken alvast!
[ Voor 12% gewijzigd door towerofpower1 op 06-04-2026 19:38 ]