Zijn er koptelefoons beschikbaar die gemaakt zijn van Adamantium, undestructium of gewoon nagenoeg onverwoestbaar zijn?
Mijn private sloopbedrijf bestaat uit een sterk schattige kinderen die om de haverklap een en ander verwoesten op het niveau van fubar. Nu kopen we ongeveer 5 a 6 koptelefoons per jaar voor ze omdat ze steeds niet meer te lijmen zijn (dat gaat ze of zeven keer goed is de ervaring). Dat moet beter kunnen door een keer te investeren in iets dikkere waar ze daadwerkelijk een paar jaar mee vooruit kunnen.
Eisen:
- onverwoestbaar
- bluetooth
- niet te slopen
- minimaal 6 uur speeltijd (moet zeker haalbaar zijn)
- kan niet kapot
- magere geluidskwaliteit is prima
- kan de oorlog doorstaan
Wat heb ik al gevonden? Niks actueels. Enkel wat topics van 15 jaar of meer geleden.
Mijn private sloopbedrijf bestaat uit een sterk schattige kinderen die om de haverklap een en ander verwoesten op het niveau van fubar. Nu kopen we ongeveer 5 a 6 koptelefoons per jaar voor ze omdat ze steeds niet meer te lijmen zijn (dat gaat ze of zeven keer goed is de ervaring). Dat moet beter kunnen door een keer te investeren in iets dikkere waar ze daadwerkelijk een paar jaar mee vooruit kunnen.
Eisen:
- onverwoestbaar
- bluetooth
- niet te slopen
- minimaal 6 uur speeltijd (moet zeker haalbaar zijn)
- kan niet kapot
- magere geluidskwaliteit is prima
- kan de oorlog doorstaan
Wat heb ik al gevonden? Niks actueels. Enkel wat topics van 15 jaar of meer geleden.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vmr2PUBdMk1aoLaonaA0bgSf.jpg?f=user_large)