stevige koptelefoon, Adamantium of zo

Pagina: 1
Acties:

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:56

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Zijn er koptelefoons beschikbaar die gemaakt zijn van Adamantium, undestructium of gewoon nagenoeg onverwoestbaar zijn?

Mijn private sloopbedrijf bestaat uit een sterk schattige kinderen die om de haverklap een en ander verwoesten op het niveau van fubar. Nu kopen we ongeveer 5 a 6 koptelefoons per jaar voor ze omdat ze steeds niet meer te lijmen zijn (dat gaat ze of zeven keer goed is de ervaring). Dat moet beter kunnen door een keer te investeren in iets dikkere waar ze daadwerkelijk een paar jaar mee vooruit kunnen.

Eisen:
- onverwoestbaar
- bluetooth
- niet te slopen
- minimaal 6 uur speeltijd (moet zeker haalbaar zijn)
- kan niet kapot
- magere geluidskwaliteit is prima
- kan de oorlog doorstaan

Wat heb ik al gevonden? Niks actueels. Enkel wat topics van 15 jaar of meer geleden.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor een sloopbedrijf zou ik muziek en bluetooth niet belangrijk vinden, alleen gehoorbescherming en fysieke bescherming. Prioriteiten.

Niets is onverwoestbaar; als je iets "idiot-proof" maakt, dan maakt de natuur gewoon betere idioten.

Maar zoek eens naar "protective headphones industrial bluetooth", dan zie ik al een heleboel opties. Merken als 3M, Peltor etc.

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 06-04-2026 13:55 . Reden: Te letterlijk genomen ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:57
gambieter schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:45:
Voor een sloopbedrijf zou ik muziek en bluetooth niet belangrijk vinden, alleen gehoorbescherming en fysieke bescherming. Prioriteiten.

Niets is onverwoestbaar; als je iets "idiot-proof" maakt, dan maakt de natuur gewoon betere idioten.

Maar zoek eens naar "protective headphones industrial bluetooth", dan zie ik al een heleboel opties. Merken als 3M, Peltor etc.
Ik denk dat je even gemist he t dat zn kinderen het sloopbedrijf zijn :+

Maar echt heel veel tips heb ik helaas okk niet. Wat heb je tot nu toe gehad even ter referentie?

tijd voor wat klusjes!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:53

BCC

Bedrade oortjes leven hier heel lang. Als je niet netjes met je spullen om kan gaan zijn er gevolgen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

s0ulmaster schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:49:
Ik denk dat je even gemist he t dat zn kinderen het sloopbedrijf zijn :+
Oeps, nam het letterlijk :+ . My bad, tweede paasdag brain ;)
Maar echt heel veel tips heb ik helaas okk niet. Wat heb je tot nu toe gehad even ter referentie?
Dat, en ook de leeftijd van de koters die alles afbreken?

Ik zou ook zeggen, kapot maken, dan geen koptelefoon. Leren ze van.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-04-2026 13:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Geen koptelefoon meer geven tot ze wat ouder zijn ? zonde van de spullen en materialen dit, en ook van je geld.

Vind het ook een beetje een gekke vraag. Alsof je na wat er gebeurt is er ook gewoon vrolijk mee door wil gaan? met het geven van nieuwe koptelefoons dus. Heel apart :D

[ Voor 43% gewijzigd door Visgek82 op 06-04-2026 14:38 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Waterbeesje schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:38:

Eisen:
- onverwoestbaar
- bluetooth
- niet te slopen
- kan niet kapot
Dat ga je gewoon niet vinden. Hoofdtelefoons worden nu eenmaal gemaakt om zo licht mogelijk te zijn en dat betekent ook dat ze fragiel zijn. Ik zou gewoon de allergoedkoopste spullen kopen en voor lief nemen dat je die per dozijn moet inkopen. Want “kan niet kapot” is duur en uiteindelijk krijgen ze het toch kapot.

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Tnx voor de reacties.
Het gaat inderdaad om de kinderen, die ik de bedenkelijke titel 'sloopbedrijf' meegeef ;)

De kinderen zijn meer zijn drieën en hebben allemaal een tablet. Binnen de schermtijd luisteren ze alledrie naar hun favoriete YouTube series. Als je dan Peppa, Bluey en het een of andere minecraft kanaal door elkaar hebt, krijg je vanzelf ruzie omdat ze alleen het eigen kanaal willen horen. En papa en mama willen niet gek worden. Daarom koptelefoons. Zonder is geen doen.

Dus nu komt er iedere paar maanden een verse goedkoperommelkoptelefoon van bedenkelijke kwaliteit en een tube secondelijm.

Overigens is de straf voor het mollen en paar dagen geen tablet, vaak gaat het ook echt per ongeluk en huilen omdat het weer is gebeurd. Helpt niks, onhandigheid is een gave.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:22
Wat is het voornaamste zwakke punt wat kapot gaat?

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
jeroen3 schreef op maandag 6 april 2026 @ 16:33:
Wat is het voornaamste zwakke punt wat kapot gaat?
Waar de schelpen zitten, zit een losse verbinding die draait. Dat is het zwakste punt.

Laatste aanwinst is deze:
https://www.action.com/nl...optelefoon-voor-kinderen/
(Noise canceling my *** maar het ding heeft geluid voor toen een tientje)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe oud zijn ze (ook belangrijk voor grootte)? Peppa en Bluey suggereert nog behoorlijk jong.

Oudere koptelefoons hebben vaak geen draaibare schelp, en zijn vaak ook wat steviger (en zwaarder)

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 06-04-2026 18:02 ]

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
@Waterbeesje

Onbreekbaar volgens de website ;-)

https://www.wiseq.nl/en/c...r-ear-bluetooth-5-0-blauw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUQdr1Jz5ciBe66NLjlIaIMOZ_s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vmr2PUBdMk1aoLaonaA0bgSf.jpg?f=user_large

Ook via bol

https://www.bol.com/nl/nl...0-blauw/9300000099290264/

Onderstaande is niet dezelfde als de linkjes hierboven. Heeft helaas geen Bluetooth, maar dit komt wel erg dicht bij je eisenpakket ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axUcPxMn9xl1FeRFBNjH_M_05nA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dOAsDxEMK6kuBk3T4EKaC1yY.jpg?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door jeroenkb op 06-04-2026 19:42 ]

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19:37
jeroenkb schreef op maandag 6 april 2026 @ 19:11:
@Waterbeesje

Onbreekbaar volgens de website ;-)

https://www.wiseq.nl/en/c...r-ear-bluetooth-5-0-blauw

Ook via bol

https://www.bol.com/nl/nl...0-blauw/9300000099290264/

Helaas geen Bluetooth, maar dit komt wel erg dicht bij je eisenpakket ;)

[Afbeelding]
Mooie manier om meteen die unbreakable claim te testen! Erg duur zijn ze ook niet, en je krijgt nog volumevoordeel ook als je er meteen 2 koopt :+

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Waterbeesje schreef op maandag 6 april 2026 @ 13:38:
Zijn er koptelefoons beschikbaar die gemaakt zijn van Adamantium, undestructium of gewoon nagenoeg onverwoestbaar zijn?

Mijn private sloopbedrijf bestaat uit een sterk schattige kinderen die om de haverklap een en ander verwoesten op het niveau van fubar. Nu kopen we ongeveer 5 a 6 koptelefoons per jaar voor ze omdat ze steeds niet meer te lijmen zijn (dat gaat ze of zeven keer goed is de ervaring). Dat moet beter kunnen door een keer te investeren in iets dikkere waar ze daadwerkelijk een paar jaar mee vooruit kunnen.

Eisen:
- onverwoestbaar
- bluetooth
- niet te slopen
- kan niet kapot

Wat heb ik al gevonden? Niks actueels. Enkel wat topics van 15 jaar of meer geleden.
Grootste kans heb je met een koptelefoon van unobtainium.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:57

Cheezus

Luiaard

Ik heb hier al zo'n 5, 4 en 2 jaar uitvoering: JBL Jr310BT Groen deze voor m'n kinderen. De oorkussens zijn er wel eens afgetrokken maar die zet je er zo weer op, verder nooit problemen mee gehad. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe variant is, onverwoestbaar zal het niet zijn maar ik verwacht dat het wel wat langer mee gaat dan die action troep.

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik koop altijd de Sony MDR-ZX110 wired headphones voor rond een tientje. Tot nu toe nog nooit een schelp of ander plastic gedeelte afgebroken, wel kabelbreuken na een lange tijd. Denk dat als je oplet dat ze die kabels niet helemaal aan gort trekken deze best lang mee kunnen gaan.
Pagina: 1