Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of spreekt iemand uit ervaring of de nokia 8250 & de palm m100 met Palm Mobile Internet Kit samenwerken.
Ik bedoel daarmee kan je een internet verbinding maken met de Palm Mobile Internet Kit op de palm m100 via de nokia 8250.
Er staat namelijk niet op de site van palm dat deze werkt noch dat hij niet werkt.

Ik denk er namelijk over om deze (exclusieve) telefoon te kopen maar wil wel graag dat ik hiermee ook het internet op kan via mijn palm. :)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moet ik de vraag anders stellen.
Heeft iemand hier de nokia 8250 en zo ja heeft die die dan wel eens gebruikt met een palm of andere handcomputer.
Ik wil graag ervaringen horen

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

heb wel een Nokia 8250 en een Palm V maar heb het nog nooit geprobeerd, Is dat Freeware dan wil ik het wel proberen.

Trouwens heeft een palm 100 infrarood? Of heb je dat niet nodig met die kit?

Bennie gek, ben een koe!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 09:04

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef ederooij het volgende:
heb wel een Nokia 8250 en een Palm V maar heb het nog nooit geprobeerd, Is dat Freeware dan wil ik het wel proberen.

Trouwens heeft een palm 100 infrarood? Of heb je dat niet nodig met die kit?
Palm M100 heeft idd infrarood. Heb je ook nog nooit proggies of iets dergelijks gebeamed naar iemand anders met een Palm? Moet je echt zeker een keer doen... echt lachuh... beetje gamen tegen elkaar enzo :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op donderdag 20 september 2001 21:55 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Palm M100 heeft idd infrarood. Heb je ook nog nooit proggies of iets dergelijks gebeamed naar iemand anders met een Palm? Moet je echt zeker een keer doen... echt lachuh... beetje gamen tegen elkaar enzo :)
Ik heb tot nu toe alleen maar adressen uit zitten wisselen met iemand die ook een Palm V had. Die heeft hem echter weggedaan aangezien zij er geen kont van snapte. En ik heb naar Nokia's gebeamed.

Heb je nog Tips voor leuke prgramma's wat dat betreft?

Bennie gek, ben een koe!