Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Verwijderd
Asus GeForce 2 GTS iets minder dan 400,- (geloof 355,-)Op donderdag 20 september 2001 18:50 schreef Lord_Asswipe het volgende:
550 pieken vinnik toch wat te duur, ik d8 namelijk meer aan 350
bij @lternate (Ridderkerk)
www.dronepilotennederland.nl
Ik weet dat er wel reviews zijn, maar het schijnt dat die Kyro II goed meeschaalt met de processor, dus heb ik ni zoveel aan die reviews waar ie is getest op een 700 mhz cpu ofzo.
Dus wil ik wel graag de ervaringen van mensen met een Kyro II in combinatie met een snelle cpu weten.
Als ik eenmaal weet welke techniek ik wil hebben, kan ik zelf wel uitzoeken welk merk en tv out ja/nee
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
-Counter-strike
-Starcraft
-Unreal tournament
-Red alert 2
-Thief 2
Verwijderd
Geforce RULZZZZZZZZOp vrijdag 21 september 2001 10:29 schreef Lord_Asswipe het volgende:
De spellen die ik ga spelen:
-Counter-strike
-Starcraft
-Unreal tournament
-Red alert 2
-Thief 2
ik heb altijd gedacht van : geforce=valt wel mee-kaartje die ook nog eens duur is, maar nu heb ik ook een geforce kaart: de asus v7700 32mb GTS pure.
Een echte kick-ass kaart (
En de driver-support is rond uit goed, laatst was er weer een nvidia-detenator uitgekomen met ECHTE preformance winst
Ik zou die kyro niet nemen, want stel je eens voor de je dezelfde driver-effecten krijgt zoals met de viper2 (daimond,s3 savage2000) geloof me: als je een videokaart hebt met slechte drivers is echt geen pretje.
Zoals met de viper2 ook, de drivers zijn zo slecht dat de daimond viper v770 (de voorganger,tnt2) zelfs beter presteert.
En de geforce2 GTS word steeds goedkoper en behoort nu ook tot een budget-kaart.
wat wil je nog meer?
Tweedehands Viper2 op de kop tikkenOp vrijdag 21 september 2001 10:29 schreef Lord_Asswipe het volgende:
De spellen die ik ga spelen:
-Counter-strike
-Starcraft
-Unreal tournament
-Red alert 2
-Thief 2
UT en Quake2/3 engine spellen zijn z'n sterke punten.
Verwijderd
mijn vader heeft ook een viper2Op vrijdag 21 september 2001 10:50 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Tweedehands Viper2 op de kop tikken
UT en Quake2/3 engine spellen zijn z'n sterke punten.
S3 metal in UT HAHAHAHAHHAHAHA
Ik heb mijn computer (signature) al naast die van hem gezet in vergelijking met UT en q3a.
nou.... de 'viper2'daimond's beste product (UCHE!UCHE!)
Verwijderd
MAAR..... Nvidia's Geforce is toch een stuk snellerOp vrijdag 21 september 2001 10:56 schreef OzBoz het volgende:
Ik heb een Kryo II icm een Athlon 800@1000 maar sta versteld van de snelheid. Return to Castle Wolvenstein draait bv prima op 1280x1024x32 alles aan/high. CS draait ook uitstekend.
Nvidia is een machtige naam met geweldige producten, okay ati's radeon is een beetje concurrentie.
Zal jou vader wel geen tweaker zijn...Op vrijdag 21 september 2001 10:53 schreef pentium het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook een viper2
S3 metal in UT HAHAHAHAHHAHAHA
Ik heb mijn computer (signature) al naast die van hem gezet in vergelijking met UT en q3a.
nou.... de 'viper2'daimond's beste product (UCHE!UCHE!)
UT: constant 100-120 fps met S3TC (ziet er 100 keer beter uit dan op een Geforce of een Kyro)
Verwijderd
Ik speel veel CS en UT en die draaien als een tierelier. Heb vroeger een GF1 gehad en de beeldkwaliteit van de Kyro is ook duidelijk beter.
Ook is de Tv-out erg goed!
Verwijderd
oh ja, hoe heb jij de viper2 getweakt dan?Op vrijdag 21 september 2001 11:08 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Zal jou vader wel geen tweaker zijn...
UT: constant 100-120 fps met S3TC (ziet er 100 keer beter uit dan op een Geforce of een Kyro)
de viper2 haalt ongetweakt bij ons (1024x768 32bit)
70fps en stort in mekaar als er veel aktie is.
de geforce van mij haalt ongetweakt 100-180fps (1024x768 32bit)
en blijft sterk als er veel aktie is.
Wat heb je getweakt dan?
als ik core en mem hoger zet,dan krijg ik allemaal strepen.
de kaart zit in een athlon550.
probeer deze eens: http://jgc.homeip.net/news.php?newsid=107
Geeft S3 bezitters nieuwe hoop, zodat ze nog ff kunnen doorsparen voor een GF3 ipv nu al een GF2MX te kopen
Verwijderd
ik zal het testenOp vrijdag 21 september 2001 11:36 schreef _JGC_ het volgende:
Zelfs mij K6 doet het beter met de Viper2 dan jou Athlon. En die strepen? Klok je hem extreem over? Zelfs zonder extra cooling + voltmod begeeft mijn Viper2 het nog niet bij 150MHz.
probeer deze eens: http://jgc.homeip.net/news.php?newsid=107
Geeft S3 bezitters nieuwe hoop, zodat ze nog ff kunnen doorsparen voor een GF3 ipv nu al een GF2MX te kopen
De kyro2 draait bij mij uitstekend in:
-Operation Flashpoint,
-UT
-Quake3
-CS (halflive)
-MaxPaine
-die niewe wolfestein,
-Red Faction
-en meer...
alles in 32bit wat je van een gf 2 pro [i]niet]/i] altijd kan zeggen!
en als de Kyro3 (hw TnL, DDR) er is moet nVidia en ati goed oppassen, en nog wat, de technologie van de kyro makers heeft meer toekomst dan die van nvidia in opzichten als:
-bandbreedte,
-clocksnelheid
• hitte
• micron
ga eens na:
-kyro2 = 175/175mhz
-geforce3= 250/480 (ongeveer dan he)
prestaties,
-kyro2 = tussen een gf 2 mx400 en een gf pro2/ultra
stel je eens voor dan:
-kyro3 TnL, 500mhz DDR, 200mhz mclk,
zullen we dan wedden dat die kyro de gf3 eruit trekt? als ie nou in sommige gevallen de gf2 pro er al uit haalt?
trouwens, wacht maar tot de kyro2 3dmark2001 PATCH uit is!
tsss...zelfde kaart 249 piek bij xenon.nlOp donderdag 20 september 2001 18:58 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Asus GeForce 2 GTS iets minder dan 400,- (geloof 355,-)
bij @lternate (Ridderkerk)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hmm, de Kyro3 zal nog wel heel lang op zich laten wachten. Verder is de implementatie van hardware T&L niet zo makkelijk bij een Kyro. Of dit dan ook ooit goed werkend in een Kyro te proppen is, is maar de vraag.Op vrijdag 21 september 2001 13:19 schreef Mister_X het volgende:
Voor die nVidia lover,
en als de Kyro3 (hw TnL, DDR) er is moet nVidia en ati goed oppassen, en nog wat, de technologie van de kyro makers heeft meer toekomst dan die van nvidia in opzichten als:
-bandbreedte,
-clocksnelheid
• hitte
• micron
ga eens na:
-kyro2 = 175/175mhz
prestaties,
stel je eens voor dan:
zullen we dan wedden dat die kyro de gf3 eruit trekt? als ie nou in sommige gevallen de gf2 pro er al uit haalt?
Ik wacht ook al eeuwen op een 3DMark patch voor de shaders van de Radeon... Dacht je nou echt, dat er een Kyro patch aan zou komen?
349 bedoel je. Hij staat als goedkoopste in de pricewatch voor 319.Op vrijdag 21 september 2001 13:36 schreef Moody het volgende:
[..]
tsss...zelfde kaart 249 piek bij xenon.nl
Ik heb destijds wel wat testen gelezen, maar de kyro 2 kon niet tippen aan de pro/ultra, hij zat ergens tussen de mx (oude) en de gf2 gts, alleen met quake 3 was ie iets sneller dan de gf2 gts...prestaties,
stel je eens voor dan:
Niet echt bijzonder dus..
Tile-based rendering is een leuk trucje om bandbreedte te besparen maar ze zullen bij de kyro III toch echt met meer zaken moeten komen om boven de concurrentie uit te steken.
De enige die nu enigzins met nvidia kan concurreren is mi ati
Verwijderd
daarom wacht ik ook nog even op de kyroIIIOp vrijdag 21 september 2001 13:19 schreef Mister_X het volgende:
Voor die nVidia lover,
De kyro2 draait bij mij uitstekend in:
-Operation Flashpoint,
-UT
-Quake3
-CS (halflive)
-MaxPaine
-die niewe wolfestein,
-Red Faction
-en meer...
alles in 32bit wat je van een gf 2 pro [i]niet]/i] altijd kan zeggen!
-bandbreedte,
-clocksnelheid
• hitte
• micron
ga eens na:
-kyro2 = 175/175mhz
prestaties,
stel je eens voor dan:
kyro3 TnL, 500mhz DDR, 200mhz mclk,Op vrijdag 21 september 2001 14:07 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Ik heb destijds wel wat testen gelezen, maar de kyro 2 kon niet tippen aan de pro/ultra, hij zat ergens tussen de mx (oude) en de gf2 gts, alleen met quake 3 was ie iets sneller dan de gf2 gts...
Niet echt bijzonder dus..
Tile-based rendering is een leuk trucje om bandbreedte te besparen maar ze zullen bij de kyro III toch echt met meer zaken moeten komen om boven de concurrentie uit te steken.
De enige die nu enigzins met nvidia kan concurreren is mi ati
that will do the trick.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dat is niet meer dan een mening die op got en t.net wordt geventileerd, niet echt overeenkomstig de waarheid.vergeet niet dat een kyro2, naar mijn mening veel betere 2d en 3d kwaliteit heef
Wel op gelet maar niets van gemerkt toen ik 'm in mijn PC had zitten.vergeet niet dat een kyro2, naar mijn mening veel betere 2d en 3d kwaliteit heeft
En als we het over 3D beeldkwaliteit hebben, de K2 kan nog niet eens fatsoenlijk anisotropic filtering doen zonder daar de helft van de performance voor in te geven.
Verwijderd
Zelf heb ik een Gf2MX en een hercules kyro2 64mb,ik moest gewoon weten hoe het precies zat.
conclusie :als je processor snelheid maar hoog genoeg is (om o.a. het t&l truukje te doen)rent ie zelfs een GF2pro voorbij (heeft mijn broer).
en als de huidige grafische processor koning je dan ook nog de grond in wil boren....eigenlijk best grappig ik ga altijd voor de "underdog" met processors maar nu dus ook met grafische kaarten.
En nog iets, de jongens van imagination tech. en ST hebben niet alleen k3 plannen maar ook k4,is al in een verre staat van ontwikkeling
nu maar hopen dat TSMC nog een paar fab's opend
Wat een onzin, op mijn setup had ie zelfs moeite om een 2-jaar oude GF1 te ontlopen. En verouderde Serious Sam Benchmarks zijn niet meer van toepassing, dus kom daar a.u.b. niet mee.als je processor snelheid maar hoog genoeg is (om o.a. het t&l truukje te doen)rent ie zelfs een GF2pro voorbij
Verwijderd
EN alles draait perfect.. Cs 1280 constant 99 fps..
Quake 3 1280 alles op zijn hoogst 78 Fps.
Ut op 1280 69 Fps en dat allemaal constant
Kheb ook weleens met een kyro gespeeld, de lijnen zien er iets mooier uit zeg maar. Trekt ze wat rechter maar de GF2 Pro is beter volgens mij. Je gaat ongeveer zelfde pc als mij kopen en ik kan het je aanraden
suc6
Verwijderd
Wie had het over SS ?? en aub niet meteen onzin roepen .
Ik heb in ut een framerate van bijna constant 99 fps en mijn broer 89.(bench van gister-avond)
maar laten we niet vergeten dat de Kyro2 een Gf2mx killer is en niet een GF2 killer(wat soms wel het geval is).