Kheb sinds kort Unreal 2 alpha version op mijn cpu staat en nu kan ik wel een gamepie starten (gewoon 'unreal.exe') maar dan kom ik in zo'n klein kamertje waar je niet weg kan... weet iemand hoe je een ander lvl kan loaden ?
Verwijderd
Ga naar de map 'Maps' > dubbelklik op een willekeurige map > klik op overige > zoek 'unreal.exe' > klik op Ok. Dus gewoon mappen openen met 'unreal.exe'.
Trouwens best knap, een game op je CPU.
Trouwens best knap, een game op je CPU.
als je de bots aan het werken krijgt laat het me ff weten
Je kan ook gewoon in de console OPEN [Filename] doen om een map te laden.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Ik ben al wel aangevallen door een of andere neo-**** met aan vlammenwerper hoor...Op donderdag 20 september 2001 17:58 schreef Soullie het volgende:
als je de bots aan het werken krijgt laat het me ff weten
tnx ff proberen.... 
ik hoop op een beetje speelbare beta binnekort... mja dat zal er nog wel niet inzitten... tot dan maar de RTCW demo
ik hoop op een beetje speelbare beta binnekort... mja dat zal er nog wel niet inzitten... tot dan maar de RTCW demo
dit is niet eens de alphaversie voor de lui die et nog niet wisten, maar dit is een gejatte versie van de E3 die enkel is bedoelt om te laten zien wat de U2 engine allemaal kan.
Sterker nog, als ze je betrappen met die versie ben je de lul
want dan ziet Infogrames et als diefstal.
Sterker nog, als ze je betrappen met die versie ben je de lul
mmmm... en hoe willen ze al die boeven gaan vangen??Op donderdag 20 september 2001 20:38 schreef RaVeNgEr het volgende:
dit is niet eens de alphaversie voor de lui die et nog niet wisten, maar dit is een gejatte versie van de E3 die enkel is bedoelt om te laten zien wat de U2 engine allemaal kan.
Sterker nog, als ze je betrappen met die versie ben je de lulwant dan ziet Infogrames et als diefstal.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Als het spelin de winkel komt is, dan wil ik zeker weten zo'n exemplaar.
Huis aan huis gaanOp donderdag 20 september 2001 20:41 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
mmmm... en hoe willen ze al die boeven gaan vangen??
Op donderdag 20 september 2001 20:46 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Huis aan huis gaan![]()
hehe, niet, lol, hoe wouden ze da doenOp donderdag 20 september 2001 20:41 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
mmmm... en hoe willen ze al die boeven gaan vangen??
Oplossing staat er alOp donderdag 20 september 2001 20:50 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
hehe, niet, lol, hoe wouden ze da doen
pff... zown vaart zal het wel niet lopen hoor...Op donderdag 20 september 2001 20:38 schreef RaVeNgEr het volgende:
Sterker nog, als ze je betrappen met die versie ben je de lulwant dan ziet Infogrames et als diefstal.
ze kunnen het beter als gratis reclame zien... want het is zeker niet het volledige spel
ik ben iig onder de indruk van deze Alpha release... want of E3 release... wat jij wilt
Ik denk ook dat ze zich niet te druk moeten maken. Als je ziet hoeveel mensen zitten te springen om het ergens te kunnen downen! Ze moeten het maar als een soort reclame zien. Als dit nog niet eens een alpha is, dan moet de Final toch helemaal geweldig gaan wordenOp donderdag 20 september 2001 21:13 schreef Soullie het volgende:
[..]
pff... zown vaart zal het wel niet lopen hoor...
ze kunnen het beter als gratis reclame zien... want het is zeker niet het volledige spel
ik ben iig onder de indruk van deze Alpha release... want of E3 release... wat jij wilt
ach wtf moet je met die alpha... je kunt em amper spelen...
euh, ik weet niet hoor, maar et stond op de officiele hp van U2Op donderdag 20 september 2001 21:13 schreef Soullie het volgende:
[..]
pff... zown vaart zal het wel niet lopen hoor...
op de site van microsoft staat ook zowiets dergelijks.. en die mensen met een minder legale windows leven ook nog steeds...
ik zie deze alpha meer als een soort interactief demo filmpje... want zoals net al iemand zei... wat moet je er verder mee....
geen goeie single play en helemaal geen multipl.
....
misschien zien ze dit niet zo... maar deze leak was wel gratis reclame....
ik zie deze alpha meer als een soort interactief demo filmpje... want zoals net al iemand zei... wat moet je er verder mee....
geen goeie single play en helemaal geen multipl.
misschien zien ze dit niet zo... maar deze leak was wel gratis reclame....
Pagina: 1