Toen ik van de T-Rex 2 overging naar de T-Rex 3 was ik niet zo gecharmeerd van de achthoekige vormgeving. Persoonlijk vind ik rond mooier. De "rugged" uitstraling van de T Rex line vind ik wel erg aantrekkelijk. Mijn favoriete sporten zijn hardlopen en hiking. Voor hardlopen vond ik de T-Rex 3 net iets te zwaar en te groot.
Daarvoor bij de Cheetah Pro terecht gekomen en uiteindelijk bij de Balance 2.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/h5mJCSu7vxsyDPjW2h8X8OLB.avif?f=user_large)
T-Rex 2
:no_upscale():strip_exif()/f/image/E5IF2gvPwrMBzbRyqsurLSYf.avif?f=user_large)
T-Rex 3
:no_upscale():strip_exif()/f/image/FruNU1ILvb6T5Ca7toNVdbUM.avif?f=user_large)
GTR serie: GTR 4, GTR 3, GTR 2
:strip_exif()/f/image/41RGGIjtuL4xXSrFvavtzLrB.jpg?f=fotoalbum_large)
Balance 2 en Balance
:strip_exif()/f/image/xA4SoYolLX46DB9dFYTC11AE.jpg?f=fotoalbum_large)
Balance 2 Lava color en T-Rex 3 Lava color
Toen de T-Rex ultra 2 uitkwam leek me dat de volgende stap, totdat ik zag hoe groot de watch was om mijn smalle pols. Dus snel geretourneerd en de T-Rex 3 Pro 44 mm aangeschaft en dat is een schot in de roos.
:strip_exif()/f/image/n5UsLbN5X8vsK0GgbKwH7eRW.jpg?f=fotoalbum_large)
T-Rex Ultra 2
:strip_exif()/f/image/IQJ1HSHTnnPCYyZljiXxMz2f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eRXdkUsFAzyKrr3KpprS0HFj.jpg?f=fotoalbum_large)
T-Rex 3 Pro 44mm
Nu dus enkele weken ervaring met de T-Rex 3 Pro en ik ben heel enthousiast. Ondanks een lichte achthoekige vormgeving lijkt het horloge toch meer rond. De vier knoppen bediening van de T Rex vind ik voor hardlopen nog steeds te prefereren. De build quality is super en vandaag heb ik alweer de 3e firmware update gehad. Belangrijk toevoeging is de lactaat drempel test om je omslagpunt in hardlopen beter te kunnen bepalen.
Ook een nieuw Hemsut bandje gekocht waar ik erg tevreden over ben.
.
Ik ben benieuwd of er al meer tevreden gebruikers van de T-Rex Pro 44 mm zijn.
Daarvoor bij de Cheetah Pro terecht gekomen en uiteindelijk bij de Balance 2.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/h5mJCSu7vxsyDPjW2h8X8OLB.avif?f=user_large)
T-Rex 2
:no_upscale():strip_exif()/f/image/E5IF2gvPwrMBzbRyqsurLSYf.avif?f=user_large)
T-Rex 3
:no_upscale():strip_exif()/f/image/FruNU1ILvb6T5Ca7toNVdbUM.avif?f=user_large)
GTR serie: GTR 4, GTR 3, GTR 2
:strip_exif()/f/image/41RGGIjtuL4xXSrFvavtzLrB.jpg?f=fotoalbum_large)
Balance 2 en Balance
:strip_exif()/f/image/xA4SoYolLX46DB9dFYTC11AE.jpg?f=fotoalbum_large)
Balance 2 Lava color en T-Rex 3 Lava color
Toen de T-Rex ultra 2 uitkwam leek me dat de volgende stap, totdat ik zag hoe groot de watch was om mijn smalle pols. Dus snel geretourneerd en de T-Rex 3 Pro 44 mm aangeschaft en dat is een schot in de roos.
:strip_exif()/f/image/n5UsLbN5X8vsK0GgbKwH7eRW.jpg?f=fotoalbum_large)
T-Rex Ultra 2
:strip_exif()/f/image/IQJ1HSHTnnPCYyZljiXxMz2f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eRXdkUsFAzyKrr3KpprS0HFj.jpg?f=fotoalbum_large)
T-Rex 3 Pro 44mm
Nu dus enkele weken ervaring met de T-Rex 3 Pro en ik ben heel enthousiast. Ondanks een lichte achthoekige vormgeving lijkt het horloge toch meer rond. De vier knoppen bediening van de T Rex vind ik voor hardlopen nog steeds te prefereren. De build quality is super en vandaag heb ik alweer de 3e firmware update gehad. Belangrijk toevoeging is de lactaat drempel test om je omslagpunt in hardlopen beter te kunnen bepalen.
Ook een nieuw Hemsut bandje gekocht waar ik erg tevreden over ben.
.Ik ben benieuwd of er al meer tevreden gebruikers van de T-Rex Pro 44 mm zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-04-2026 16:17 ]
Gisteren de ingebouwde test voor bepalen lactaatdrempel gedaan. Via een sjabloon 5 minuten warmlopen. 3x 10 minuten hartslag verhogen en cooling down wordt de waarde bepaald. Feedbackmeldingen over de juiste hartslag op basis van de kleuren groen, oranje, rood. Vandaag na mijn training werd de waarde bijgesteld op basis van de uitkomsten training. Dus in principe hoef je de test maar 1 keer te doen.
De uitkomst komt overeen met mijn eigen gevoel in de training. Ik voel zelf goed het omslagpunt tussen aeroob en anaeroob aan. Amazfit blijft in ieder geval bezig met het verfijnen van de functies op de smartwatch.
De uitkomst komt overeen met mijn eigen gevoel in de training. Ik voel zelf goed het omslagpunt tussen aeroob en anaeroob aan. Amazfit blijft in ieder geval bezig met het verfijnen van de functies op de smartwatch.
:strip_exif()/f/image/R5gMFmMOl8hNyGKCwRFm6Gnr.jpg?f=fotoalbum_large)