Ik ben benieuwd wie de snelste (alleen vanuit clockfrequentie bekeken) CPU heeft. Ik zit op 2GHz maar ben van plan zo'n vapochill of een vergelijkbare kast aan te schaffen. Hoe snel kan je gaan op dit moment?
Ik zie de lol er niet van in. Vooral niet na een blik in de pricewatch...
Inderdaad, en daar komt nog bij dat oc'en met zo'n ding helemaal niet leuk is... de kunst is het zelf doen, vind ik, niet een kast kopen van fl. 2000,- en jezelf dan cool voelen....Op donderdag 20 september 2001 17:36 schreef Niek1616 het volgende:
Ik zie de lol er niet van in. Vooral niet na een blik in de pricewatch...
Ad Astra Per Aspera
wel heel koel als je dan die vapochill op je voorhoofd zet
39
Verwijderd
ik buig nederig mijn hoofd.Op donderdag 20 september 2001 17:55 schreef tweakerrrr het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb ik nu de snelste CPU van tweakers.net
Verwijderd
De hoogste kloksnelheid bedoel je.....Op donderdag 20 september 2001 17:55 schreef tweakerrrr het volgende:
Misschien wel, misschien niet. In ieder geval zal dit zeeeeer tijdelijk zijn!Op donderdag 20 september 2001 17:55 schreef tweakerrrr het volgende:
Op donderdag 20 september 2001 17:57 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
De hoogste kloksnelheid bedoel je.....
iig netjes tweakerrrr
Op mn werk draait wel een P4 2GHZ op 2.2GHz met een beetje gemodde koeler en een GB rimmOp donderdag 20 september 2001 17:57 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
De hoogste kloksnelheid bedoel je.....
En nog is dat ding traag als de tering
Alle proemn in n drek
Verwijderd
blaat je hebt zo weinig aan 2ghz op dit moment.
misschien divx maken ofzo maar ken geen spel wat 2ghz nodig heeft
Hij kost "maar" 16 à 17 honderd gulden, niet 2000Op donderdag 20 september 2001 17:39 schreef Kuijpmans het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar komt nog bij dat oc'en met zo'n ding helemaal niet leuk is... de kunst is het zelf doen, vind ik, niet een kast kopen van fl. 2000,- en jezelf dan cool voelen....
There is no magic.
oow ,kheb toch nog 4000,- op mijn rek. gah er meteen eentje halenOp donderdag 20 september 2001 18:02 schreef The_Will het volgende:
[..]
Hij kost "maar" 16 à 17 honderd gulden, niet 2000
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Jij maakt er toch gewoon een zelf !?Op donderdag 20 september 2001 18:26 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
oow ,kheb toch nog 4000,- op mijn rek. gah er meteen eentje halen![]()
HahahhahahOp donderdag 20 september 2001 18:00 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Op mn werk draait wel een P4 2GHZ op 2.2GHz met een beetje gemodde koeler en een GB rimm
En nog is dat ding traag als de tering
yeah, so what.Op donderdag 20 september 2001 17:55 schreef tweakerrrr het volgende:
als we gaan beginnen met eerste in dit of dat, was ik de eerste met G3(A3) hier op GoT.
ff over vaposchill, je kunt onder 0 graden er mee. dan zou je 3gig kunnen denk ik.
waarom heb je eigelijk die 2gig, wat doe je er mee?
Dan kannie ff vooruit.Op donderdag 20 september 2001 18:01 schreef SuB het volgende:
blaat je hebt zo weinig aan 2ghz op dit moment.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()