In de voeding ????? Nee, ik zou niet weten hoe
Goedkope voeding, terugbrengen en goede halen, I guess...
Concrete Loop Watercooling
Of heb je per ongeluk je boxen te dicht bij je monitor gezet????
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Het is een P4 voeding... Omdat Dimension geen AMD-voedingen meer had kreeg ik deze en dat moest geen probleem zijn. En er staan geen boxen te dicht bij mijn monitor...
Verwijderd
Wat is het nauw?? Koeling of een Voeding.
En bij sommige voedingen zit een extra aansluiting waar je je beeldscherm ook nog mee kan voeden.
Ik weet btw niet of dat nog zo is bij ATX voedingen.
Ik heb het voor het laatst op een AT gehad
En bij sommige voedingen zit een extra aansluiting waar je je beeldscherm ook nog mee kan voeden.
wat voor beeldscherm...? zoek anders op forum...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Ik had laatst nog een ATX voeding met een aansluiting voor de monitor. Alleen mijn nieuwe heeft het niet meer.Op donderdag 20 september 2001 22:41 schreef QuakeMASTER het volgende:
Verwijderd
Misschien een idee, heb laatst m'n kamer verbouwd, en dus ook mijn pc verplaatst, nu merk ik idd hetzelfde.
Monitor shaked gewoon de hele tijd.
Nu denk ik: Het enigste wat er veranderd is aan mijn setup is --> ander stekkerblok !
Misschien is dit stekkerblok waar nu alles inzit niet zo goed als die ander, en merk ik het daardoor.
Succes.
Monitor shaked gewoon de hele tijd.
Nu denk ik: Het enigste wat er veranderd is aan mijn setup is --> ander stekkerblok !
Misschien is dit stekkerblok waar nu alles inzit niet zo goed als die ander, en merk ik het daardoor.
Succes.
Verwijderd
Hehe misschien heb je wel aardstralen ofzo in huis 
Laat maar es zo'n paramormale gast checken.
Laat maar es zo'n paramormale gast checken.
Ik heb het al gevonden. Het was de voeding zelf.. Op een of andere manier zorgde die ervoor dat mijn beeld ging trillen. Nu staat mijn kast 1 meter verderop en het beeld is weer lekker rustig.
Verwijderd
Hmz, heb EXACT hetzelfde probleem. Zal eens proberen die kast op zij te schuifen. dit is ook een sterkere voeding, hmz interesting, morgen eens proberen. tnx
Hmm ik had trillend onrustig beel met tnt2 kaart. Heb juist nieuwe voeding gehaald daarom maar hielp niet.
Nieuwe GF2MX kaartje nergens meer last van.
Nieuwe GF2MX kaartje nergens meer last van.
Pagina: 1