Homepage toont verkeerde titel artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:09
De homepage van tweakers toont niet de juiste titel van het nieuwsbericht. De homepage toont
"AP ontving zoveel geld dat zij ruim 60.000 euro moet terugbetalen" en de daadwerkelijke titel is "Autoriteit Persoonsgegevens ziet meer klachten en waarschuwt voor wachttijd".

Als ik de homepage ververs, zie ik volgens mij heel kort een andere titel, voordat de titel aangepast wordt.

Cntrl + F5 lost het probleem ook niet op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOAWSFKYi5Tk6zU95Xioz2UuYcY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sBSyBsLiSecdMHbzZgUrcZOB.jpg?f=user_large

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is geen bug. Onze redactie kan verschillende koppen testen met een speciale A/B-testtool. Deze werkt echter clientside (dus met een kleine vertraging), en kan niet op alle plekken de titel aanpassen.

Intentionally left blank

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

crisp schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:59:
Dat is geen bug. Onze redactie kan verschillende koppen testen met een speciale A/B-testtool. Deze werkt echter clientside (dus met een kleine vertraging), en kan niet op alle plekken de titel aanpassen.
8)7
Is dat om te kijken of er meer op een normale titel wordt gedrukt of op een clickbaittitel?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

FooLsKi schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 10:02:
[...]

8)7
Is dat om te kijken of er meer op een normale titel wordt gedrukt of op een clickbaittitel?
Het is vrij gangbaar dat verschillende soorten titels worden getest om te kijken wat meer "engagement" genereerd. Dat kan ook zonder echt clickbait te worden. Als je klachten hebt over specifieke titels dan kan je je tot de redactie verwenden :)

Intentionally left blank

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Inhoudelijk topic over de titel loopt inmiddels in: Matige titel "AP ontving zoveel geld dat..." en aangezien het verder geen bug is, gaat hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.