Ik zoek een nieuwe videokaart die mijn 6700 XT mag vervangen.
Met mijn huidige kaart kan ik niet optimaal genieten van Crimson Desert. Het spel draait oké op 1080p maar met wat settings aangepast. Ik vind het zonde en jammer om deze 1e ervaring niet te kunnen meepakken op 1440p high settings 60 fps (upscale is ok). Ik speel voorlopig altijd max resolutie 1440p dus een kaart die 4k etc aan moet hoef ik niet. Verder game ik ook niet zoveel.
Wat is je budget?
300 euro. Iets meer als dat de moeite waard kan zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd trouw aan AMD vanwege goede ervaringen, ik heb lang geen NVIDIA kaart meer gehad en door al die uitgaves zie ik de bomen het bos niet meer. Ik wil best een NVIDIA kaart kopen als deze prima werkt in mijn build?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 5600
B550 Socket Elite V2
32gb RAM
Cooler Master Gold 750.
Met mijn huidige kaart kan ik niet optimaal genieten van Crimson Desert. Het spel draait oké op 1080p maar met wat settings aangepast. Ik vind het zonde en jammer om deze 1e ervaring niet te kunnen meepakken op 1440p high settings 60 fps (upscale is ok). Ik speel voorlopig altijd max resolutie 1440p dus een kaart die 4k etc aan moet hoef ik niet. Verder game ik ook niet zoveel.
Wat is je budget?
300 euro. Iets meer als dat de moeite waard kan zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd trouw aan AMD vanwege goede ervaringen, ik heb lang geen NVIDIA kaart meer gehad en door al die uitgaves zie ik de bomen het bos niet meer. Ik wil best een NVIDIA kaart kopen als deze prima werkt in mijn build?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 5600
B550 Socket Elite V2
32gb RAM
Cooler Master Gold 750.
/f/image/4VozUfZQY42kF4uJYJP5oUiP.png?f=fotoalbum_large)