Ennyah Geforce2 MX400 64MB TV-out?????

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 07:33

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Topicstarter
Ik heb een Ennyah Geforce2 MX400 64MB TV-out :? gezien, ziet er goed uit met een actief koelertje, maar het merk is voor mij een grote onbekende. Wie kent dit merk en weet of het iets is. Ik heb een link hieronder gezet.

Ennyah

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Als ik hier of hier kijk, denk ik dat het gewoon een GF2MX met een nvidia chipset is. Daar kan dan op zich niet zo veel mee mis zijn...

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 07:33

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Topicstarter
Thanxs, maar die link had ik zelf ook al gevonden. Verder vindt ik met Google e.d. alleen poolse, taiwanese en franse sites. Dat zijn niet mijn sterkste talen ;) Daarom hier de vraag. Maar kennelijk is het merk hier ook nog een grote onbekende.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Verwijderd

http://www.ennyah.com.tw/index2.htm

Maar idd onbekend merk.