Slotje waar ik het niet meer eens ben

Pagina: 1
Acties:

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Hallo,

Het is natuurlijk logies, dat ik het slotje niet leuk vind. Maar ik heb met wat tweakers overlegt, die vinden het ook raar!

Het gaat om deze Topic:

[topic=233148/1]

Daar zegt 'Sinterklaas 82 tm' dat ik naar het:

[topic=218256]

topic moet. :(

Het nadeel van zulke topics is alllemaal gepraat door elkaar dus de vraag komt er NIET goed uit :(

En er komt nog eens bij; dat er is gezegt dat ik niet heb geinformeert, dat is onzin ben 2 uur terug naar de Pc zaak geweest voor informatie.
Maar nu wil ik het van de TWEAKERS weten en dan krijg ik een slotje!
ik heb in de SEARCH gezocht en nu krijg ik dit :(

Groeten

Qorne

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat je wel dingen heb uitgezogd valt niet te zien een je topic. Als je er nou eens bij zet wat je ermee wil gaan doen, wat voor geheugen je wil, hoeveel geld je hebt etc. etc.. Laat iig zien wat je zelf allemaal al gedaan hebt, want dan kan er tenminste niet gezegd worden dat je zelf moet gaan informeren.

Als je in dat grote topic een duidelijk verhaal schrijft met veel informatie wat je wilt enzo komt er echt wel een duidelijk antwoord op. Terecht slotje dus imho.

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Het geld maakt niet uit dan zet ik het er NIET bij en waarom geheugen daar gaat het NIET om het gaat om de PROC het geheugen zoek ik toch zelf wel uit

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
wordt er nog iets aan gedaan :? komt Sinterklaas nog even!

Verwijderd

Als je even een tijdje over GoT rondhuppelt, dan zie je dat bijna iedereen roept dat een AMD 1.4 ongeveer even snel is als de P4 1.8
Alleen de Pentium gerbuikt Rambus geheugen, wat sneller is, maar ook veel duurder.
Een AMD systeem, is voor de meeste tweakers veel interessanter nu (prijs/kwaliteit).
Maar stap een willekeurig 'Welke Proc' topic in, en je ziet het zelf wel :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

He Qorne,
gezecht
|:(

en dit, ooit gehoord van leestekens :?
Het geld maakt niet uit dan zet ik het er NIET bij en waarom geheugen daar gaat het NIET om het gaat om de PROC het geheugen zoek ik toch zelf wel uit
Zo ziet het er een stuk overzichtelijker uit:
Het geld maakt niet uit, dan zet ik het er NIET bij.
En waarom geheugen? Daar gaat het NIET om, het gaat om de PROC. Het geheugen zoek ik toch zelf wel uit..

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 17:22 schreef Qorne het volgende:
[topic=218256]

topic moet. :(

Het nadeel van zulke topics is alllemaal gepraat door elkaar dus de vraag komt er NIET goed uit :(
Heb je ueberhaupt wel in dat topic gekeken?
En als het een groot algemeen topic was dan heb jij niet opeens een speciaal voorrecht om een topic te openen hoor.
En er komt nog eens bij dat er is gezecht dat ik niet heb geinformeert, dat is onzin ben 2 uur terug naar de Pc zaak geweest voor informatie.
Maar nu wil ik het van de TWEAKERS weten en dan krijg ik een slotje!
ik heb in de SEARCH gezocht en nu krijg ik dit :(
Vertel dan wat je te weten bent gekomen en wat je zelf denkt, het lijkt nu of je helemaal niets hebt uitgezocht, als je nog aan het twijfelen bent tussen AMD en intel heb je IMHO nog helemaal niets uitgezocht, er zijn via www.tweakers.net zat reviews te vinden.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 14:11
Op donderdag 20 september 2001 20:43 schreef Qorne in [topic=233148/1] het volgende:
Hu wat vraag ik verkeert :?
Je schrijft het woord verkeerd verkeerd...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 22:27 schreef Steven_NL het volgende:

[..]

Je schrijft het woord verkeerd verkeerd...
Niet zeuren om iemand's spelling ajb.
Pagina: 1