Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een deurbeslag voor mijn buitendeur. Maar kan het helaas nog niet vinden.
De klink wiebelt, Het plasticje achter de hendel is versleten. En ik zie niet hoe dit vervangen kan worden. De klink zit vast aan het schild.
Wat ik tot nu toe weet van het beslag/schild.
Merk Hoppe, PC92 , Knop/Kruk , Maat schild is 250x50 , dit is niet exotisch normaal. Maar bij mij is het geval dat de clinder boven de hendel zit.
Alvast bedankt voor het meedenken. Bovenin op de cilinderslot aan het binnenkant beslag heb ik een nuki ring zitten.
:strip_exif()/f/image/ADw2GNM53oBvfgRia6z6WeXj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VswFAn1Ot2R3VjJedh57LA4c.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb een vraagje ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een deurbeslag voor mijn buitendeur. Maar kan het helaas nog niet vinden.
De klink wiebelt, Het plasticje achter de hendel is versleten. En ik zie niet hoe dit vervangen kan worden. De klink zit vast aan het schild.
Wat ik tot nu toe weet van het beslag/schild.
Merk Hoppe, PC92 , Knop/Kruk , Maat schild is 250x50 , dit is niet exotisch normaal. Maar bij mij is het geval dat de clinder boven de hendel zit.
Alvast bedankt voor het meedenken. Bovenin op de cilinderslot aan het binnenkant beslag heb ik een nuki ring zitten.
:strip_exif()/f/image/ADw2GNM53oBvfgRia6z6WeXj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VswFAn1Ot2R3VjJedh57LA4c.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...