bes wel vaag geval: af en toe (zo'n een keer per uur) dan begint mijn diskdrive (waarom heb ik daat ding nog??) te ratelen!! ongeacht wat ik aan het doen ben !!!zit niet eens een diskette in! what the f*ck wilt dat ding?? heb een firewal dus een hacker zal het wel niet zijn! iemand enig idee wat het kan zijn.
Lijkt wel een heel oud boot sector virus dat je floppy begint aan te spreken 
Maar pak eens een andere drive en kijk eens of het daar mee ook gebeurt
Maar pak eens een andere drive en kijk eens of het daar mee ook gebeurt
oud bootsector virus??? heb een goede virusscan, zou nie mogen...
zat eerder aan een fout in windows te denken, denk nie dat het aan de drive ligt!!
zat eerder aan een fout in windows te denken, denk nie dat het aan de drive ligt!!
Ik heb dat ook weleens gehad. Maar ik ben er nog steeds niet echt achter wat het was. Ik dacht eerst aan McAfee, dat die dat deed, maar toen ik geen McAfee meer had, had ik er ook nog last van.....
Vaag probleem....
Vaag probleem....
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Ooit een keer een document geopend vanaf een flop of zo??
Dat onthoudt windows en controleert hier af en toe op...
Zoek eens in je registry op a: en verwijder alle entries waarvan je vermoed dat die ook echt naar je flop verwijzen ...
Dat onthoudt windows en controleert hier af en toe op...
Zoek eens in je registry op a: en verwijder alle entries waarvan je vermoed dat die ook echt naar je flop verwijzen ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Wel gereboot na je regedit?
En wellicht toch een of ander programmaatje lopen (behalve een virusscanner) die iets op je flop doet denk ik...
En wellicht toch een of ander programmaatje lopen (behalve een virusscanner) die iets op je flop doet denk ik...
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Nog verwijzingen naar a: staan in 'mijn documenten' of 'run' ?
Download anders tweakUI even; kan kun je al die dingen op laten schonen..
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
is bij ons op school ook, gaan een keer per uur alle comps naar floppy's zoeken die er niet zijn 
niemand op school heeft een idee hoe je het uit moet zetten
niemand op school heeft een idee hoe je het uit moet zetten
had tweak ui al, maar had er nog nie aangedacht!! nou hopen dat het werkt!Op donderdag 20 september 2001 19:14 schreef Chemist het volgende:
Nog verwijzingen naar a: staan in 'mijn documenten' of 'run' ?
Pagina: 1