Ik zoek een?
Inbouw plafondspeakers (2x) met een boormaar <180 mm
De speaker moet namelijk passen in de IBtronic IBTLED 3 E. De maximale boormaat van de spotbox is 200x300 mm, maar i.v.m. uitlijnen van de speakers zou ik graag een paar cm marge willen, vandaar de eis van <180 mm
Wat is je budget?
Prijs/kwaliteit is het belangrijkste, maar max. zo'n €300,- per stuk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren
Zonder gekheid, gaat om twee plafondspeakers om de leefkeuken (6 x 7 m) te voorzien van (achtergrond)muziek. De speakers worden aangesloten op zone 2 van een versterker (Denon AVR-X2400H)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben twee speakers van Focal tegen gekomen, beide toch wel een prijsverschil en ben benieuwd of het de meerprijs waard zou zijn voor onze usecase.
Focal 300 ICW4
Focal 100 ICW5
Ik ben benieuwd of jullie nog alternatieve tips hebben, thanks alvast!
Inbouw plafondspeakers (2x) met een boormaar <180 mm
De speaker moet namelijk passen in de IBtronic IBTLED 3 E. De maximale boormaat van de spotbox is 200x300 mm, maar i.v.m. uitlijnen van de speakers zou ik graag een paar cm marge willen, vandaar de eis van <180 mm
Wat is je budget?
Prijs/kwaliteit is het belangrijkste, maar max. zo'n €300,- per stuk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren
Zonder gekheid, gaat om twee plafondspeakers om de leefkeuken (6 x 7 m) te voorzien van (achtergrond)muziek. De speakers worden aangesloten op zone 2 van een versterker (Denon AVR-X2400H)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben twee speakers van Focal tegen gekomen, beide toch wel een prijsverschil en ben benieuwd of het de meerprijs waard zou zijn voor onze usecase.
Focal 300 ICW4
Focal 100 ICW5
Ik ben benieuwd of jullie nog alternatieve tips hebben, thanks alvast!