Vraag

• ibear2971
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18:09
Goedendag,

Als ik in de Finder in de navigatiekolom bij afbeeldingen kijk zie ik alleen maar een icoontje en de tekst Photoslibrary.
Ik heb me suf gezocht op internet hoe ik hier mijn foto's uit mijn foto app kan weergeven.
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik dat doe?
Alvast bedankt!

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:17
Dubbelklikken op dat icoontje, dan kan je in de Photos app al je foto's zien.

Heb je zelf al wat opgezocht, deze misschien: https://support.apple.com...e/photos/pht8b9ba4aa9/mac ?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

talin

ES-MA

die library is een soort database van al je foto's.
als je een iPhone of iPad hebt en je maakt data foto's mee en je bent op al je apparaten met hetzelfde Apple account (en je hebt iCloud sync aanstaan) ingelogd dan heb je op al je apparaten dezelfde foto's ter beschikking.

net als op de iPhone en iPad is er een app om deze te bekijken dat is de Photo's app.
daar beheer je ook je foto's. dat bestand "hoef" je niks mee te doen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• ibear2971
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18:09
Erg bedankt voor de reacties.
Maar eerder zag ik in de navigatie kolom onder afbeeldingen in de Finder meteen de foto’s uit de app. Ik hoefde niet dubbel te klikken op het icoon van de photlibrary. Ik zat gister in Pages en wilde een foto toevoegen via het menu in Pages. Maar ik zie dan niet de foto’s zoals voorheen maar dus dat icoon van photolibrary. Ik kan hier dus op dubbelklikken maar voorheen hoefde dat dus niet en zag ik meteen de foto’s.
Hetzelfde ook voor video’s in de navigatie kolom in Finder. Ook hier zag ik voorheen meteen de video’s.

Alvast bedankt voor het meedenken!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat is voorheen? Op je oude Mac met 10j oude software erop? Heb je recent iets veranderd (bijv. bepaalde updates uitgevoerd, andere Mac gekocht) dat het nu ineens opvalt?

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold