Hoi, vraagje. Ik heb opeens een afschrijving via mijn Paypal van een AVG cleaner "abonnement" wat ik nooit heb besteld en/of gebruikt. Echter contact opnemen met deze "toko" is niet mogelijk op een normale manier. Dan bedoel ik een mail sturen of een chat opstarten. Is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Ik heb inmiddels mijn account doorlopen op alle mogelijke manieren, lees Google play eventuele afschrijvingen gecontroleerd(word via google geïncasseerd)
Heb inmiddels een melding gemaakt bij Paypal maar die lijken er niet veel aan te kunnen doen.
Ik heb de betaling tegen geboekt op mijn rekening en het is geen wereld bedrag, maar toch....17,99 is niet iets wat ik even op straat gooi voor iets wat ik niet heb aangeschaft.
Ik hoor graag jullie input. Wellicht dat ik iets over het hoofd zie....
Ik heb inmiddels mijn account doorlopen op alle mogelijke manieren, lees Google play eventuele afschrijvingen gecontroleerd(word via google geïncasseerd)
Heb inmiddels een melding gemaakt bij Paypal maar die lijken er niet veel aan te kunnen doen.
Ik heb de betaling tegen geboekt op mijn rekening en het is geen wereld bedrag, maar toch....17,99 is niet iets wat ik even op straat gooi voor iets wat ik niet heb aangeschaft.
Ik hoor graag jullie input. Wellicht dat ik iets over het hoofd zie....