Prijsverschil AirPods 3 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Knollie
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
Dag allemaal, ik zie in de price Watch de prijs voor AirPods 3 Pro variëren van 215,- tot 265,- Apple zelf verkoopt ze voor 249,-
Mag ik zo naïef zijn om ervan uit te gaan dat er geen nep artikelen in de price Watch staan? Dwz is de goedkoopste in de lijst legit Apple?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Knollie schreef op maandag 30 maart 2026 @ 18:43:
Dag allemaal, ik zie in de price Watch de prijs voor AirPods 3 Pro variëren van 215,- tot 265,- Apple zelf verkoopt ze voor 249,-
Mag ik zo naïef zijn om ervan uit te gaan dat er geen nep artikelen in de price Watch staan? Dwz is de goedkoopste in de lijst legit Apple?
Dat er geen namaak in de price watch staat durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken, maar aangezien de goedkoopste twee Belsimpel en Amazon zijn kan je daar veilig kopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 30 maart 2026 @ 19:04:
[...]

Dat er geen namaak in de price watch staat durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken, maar aangezien de goedkoopste twee Belsimpel en Amazon zijn kan je daar veilig kopen.
Belsimpel zal prima zijn. Met Amazon zijn er wat meer risico's. Amazon groepeert alles met dezelfde SKU, ongeacht de verkoper/herkomst. Als iemand wilt, kan diegene dus honderden nep-producten met dezelfde SKU als het echte product in de voorraad aanbrengen.

Ik probeer hierdoor geen producten die namaak-gevoelig zijn bij Amazon te bestellen. Ook videokaarten en andere gewilde producten koop ik er niet. Ik heb geen zin in het gedoe wat dat met zich mee brengt.

3D-printer filament? Een standaardje voor een iPad? Dat soort spul vind ik prima. Spullen die heel moeilijk bij andere winkels te vinden zijn haal ik er soms ook nog wel, maar ben ik iets minder blij mee.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Donstil
  • Niet online
coptician schreef op maandag 30 maart 2026 @ 19:08:
[...]

Belsimpel zal prima zijn. Met Amazon zijn er wat meer risico's. Amazon groepeert alles met dezelfde SKU, ongeacht de verkoper/herkomst. Als iemand wilt, kan diegene dus honderden nep-producten met dezelfde SKU als het echte product in de voorraad aanbrengen.

Ik probeer hierdoor geen producten die namaak-gevoelig zijn bij Amazon te bestellen. Ook videokaarten en andere gewilde producten koop ik er niet. Ik heb geen zin in het gedoe wat dat met zich mee brengt.
Dat is hier niet aan de orde, dit wordt door Amazon zelf verkocht, niet door derde.

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:17
Belsimpel koopt in op plaatsen waar het goedkoop is. Heb er ooit een een toestel gekocht wat bestemd was voor de Bulgaarse markt. Deed het verder prima.
En wellicht nemen ze ook genoegen met een lagere winstmarge.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 30 maart 2026 @ 19:26:
[...]

Dat is hier niet aan de orde, dit wordt door Amazon zelf verkocht, niet door derde.
Dat is precies wat ik bedoel. Amazon gooit ALLES op 1 hoop. Eigen voorraad bestaat niet. Al heeft een merk een eigen winkel bij Amazon, dat maakt ook niet uit. Het exemplaar wat je krijgt is onvoorspelbaar.

Het zal ze miljarden per jaar schelen, maar levert wel dit soort problemen op.

Waarschijnlijk krijg je echte AirPods. Zo niet. Waarschijnlijk kom je er wel uit met support. Maar het is een risico.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Donstil
  • Niet online
coptician schreef op maandag 30 maart 2026 @ 20:48:
Dat is precies wat ik bedoel. Amazon gooit ALLES op 1 hoop. Eigen voorraad bestaat niet. Al heeft een merk een eigen winkel bij Amazon, dat maakt ook niet uit. Het exemplaar wat je krijgt is onvoorspelbaar.
Dit klopt niet, Amazon heeft zeker wel eigen voorraad.
Maar goed dit hoeft geen "Koop niet bij Amazon topic" te worden.

Het antwoord van de TS is beantwoord, Ja de goedkoopste uit de lijst is "legit Apple" namelijk Belsimpel.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 30-03-2026 21:06 ]

• Knollie
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
Dank jullie wel! Besteld, Belsimpel.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nu ook bij ibood voor 205 euro exclusief verzendkosten.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

syltheboy schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 00:17:
Nu ook bij ibood voor 205 euro exclusief verzendkosten.
Doe's een linkje naar die iBood deal. Ik kan die dingen daar überhaupt niet gevonden krijgen als ik er naar zoek.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Will_M schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 01:16:
[...]

Doe's een linkje naar die iBood deal. Ik kan die dingen daar überhaupt niet gevonden krijgen als ik er naar zoek.
Alstu
Pagina: 1