Koopadvies Koptelefoon voornamelijk voor werk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kianyu
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-04 20:41
Beste medetweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij adviseren of wat sturen in het uitzoeken van een goede kwalitatieve koptelefoon, want ik weet niet goed waar ik het zou moeten zoeken.

Ik zoek een?
Een kwalitatief goede koptelefoon die voornamelijk voor het werk gebruikt zal worden. Goed geluid, fijne Noisecancelling en niet perse een must, maar goed verstaanbare microfoon zou mooi meegenomen zijn.

Wat is je budget?
€400,- is echt wel de max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om ongestoord te kunnen werken. Muziek en podcasts luisteren zal de hoofdmoot zijn, sporadisch een belletje (wat ook gewoon via de telefoon kan hoor, dus niet zo belangrijk als het geluid)? Goed geluid, goede NSC en fijn draagcomfort zijn de belangrijkste punten voor mij. Qua comfort heb ik de Apple Airpods Max wel eens opgehad en die zaten fantastisch, alleen de prijs vind ik echt too much

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog is vooral gevallen op de Sony XM6, maar ik twijfel vooral, omdat de XM4 ook nog steeds goede recensies krijgt.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik he zowel de XM6 als XM4 op mijn hoofd gehad in de winkel, probleem is alleen dat dit echt afgesleten koptelefoons waren. Zo waren de kussen van XM6 helemaal platgeslagen en dus zat deze totaal niet lekker om de oren.
Ik wil graag weten of de meerprijs van XM6 het echt wel waard is, of dat er in deze prijsklasse veel betere alternatieven te vinden zijn.

Alle reacties

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
Lekker voor de XM4 gaan en geld in de zak houden. Ik heb nog een XM2 en die klinkt nog steeds fantastisch en heeft goede ANC.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hulleman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 16:09:
Lekker voor de XM4 gaan en geld in de zak houden. Ik heb nog een XM2 en die klinkt nog steeds fantastisch en heeft goede ANC.
Dat dus ^^^. Ik heb laatst een amper gebruikte 2e hands XM4 op de kop getikt voor 150 euro, super ding om ongestoord op het werk te kunnen concentreren.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 31-03-2026 16:27 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.