Mijn vraag
Wij gaan binnenkort over van gas naar inductie en zijn ons aan het oriënteren op een goede inductiekookplaat. Er is al een 3-fase Perilex aansluiting aanwezig, dus dat is geregeld.
We koken vrij intensief en staan graag in de keuken, dus de kookplaat zal veel gebruikt worden. Juist daarom vinden we het lastig om een goede keuze te maken—er is enorm veel aanbod in verschillende merken, functies en prijsklassen.
Waar we benieuwd naar zijn:
• Welke kookplaten raden jullie aan (en waarom)?
• Zijn er specifieke merken of modellen die eruit springen qua prestaties en betrouwbaarheid?
• Waar moeten we echt op letten bij intensief gebruik?
Alle tips en ervaringen zijn welkom!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie dat Bosch bijvoorbeeld flex zones heeft. Is dat handig?
Wij gaan binnenkort over van gas naar inductie en zijn ons aan het oriënteren op een goede inductiekookplaat. Er is al een 3-fase Perilex aansluiting aanwezig, dus dat is geregeld.
We koken vrij intensief en staan graag in de keuken, dus de kookplaat zal veel gebruikt worden. Juist daarom vinden we het lastig om een goede keuze te maken—er is enorm veel aanbod in verschillende merken, functies en prijsklassen.
Waar we benieuwd naar zijn:
• Welke kookplaten raden jullie aan (en waarom)?
• Zijn er specifieke merken of modellen die eruit springen qua prestaties en betrouwbaarheid?
• Waar moeten we echt op letten bij intensief gebruik?
Alle tips en ervaringen zijn welkom!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie dat Bosch bijvoorbeeld flex zones heeft. Is dat handig?