Goedemiddag Forumleden.
Ik gebruik de Foscam VMS op zowel Android als op pc.
Een pc heb ik laatst op laten schonen omdat de Foscam VMS app als ie geopend wordt daarna direct weer vastloopt en ik hem met taakbeheer moet beeindigen.
Heb foscam zelf gebeld maar kreeg van een medewerker te horen dat ik het zelf maar moet uitzoeken omdat het aan de pc ligt. Ik heb laatst een computerstudent gehad die hier ook nog even naar gekeken had, programma verwijderen, opnieuw installeren zoals ik ook paar x heb gedaan. Maar op deze pc krijg ik het niet voor elkaar om de app goed te gebruiken.
De laaste tijd liep de app vast nadat ik de app geopend heb en voordat de 4 camera's in beeld zijn bevriest het programma. En moet ik het weer afsluiten via taakbeheer. Vandaag kreeg ik het zover dat ik zowaar met 1 camera het programma kan laten werken zoals het hoort. Maar als ik dan wil schakelen naar een andere camera dan bevriest de boel weer en kan ik het weer beeindigen via taak beheer.
Foscam zelf helpt niet, de computerstudent kwam er ook niet uit, en ik kom nu niet verder dan die 1 ene camera die dan al geselecteerd was tijdens afsluiten, die komt dan na opstarten weer in beeld. Maar zodra ik wil schakelen op alle 4 of een andere camera dan loopt ie vast. Ik hoop dat er onder jullie iemand is die hier ervaring of oplossing voor heeft. Duimen maar.
Prettig weekend alsnog.
Mvg. Eric