Podcast pauze en forward backward skippen

Pagina: 1
Acties:

• jjchriz
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Ik verlies vaak mn oortjes want adhd, tegelijk heb ik weinig eisen.

Ik zoek of een goedkope paar earbuds die aan melijn eisen voldoen, of een "smart"watch of een iets met knopjes waar ik makkelijk bij kan

Wat is je budget?
Maximaal 35 voor earbuds, meer voor een watch of iets knopjes something wat aan deze eisen voldoet.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio kwaliteit boeit me niet.
Enige eis, ik wil mn podcast vooruit kunnen spoelen, achteruit kunnen spoelen en kunnen pauzeren met een (1) oortje in.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik had jbl earbuds met een oorhaak die goed skipte en pauzeerde maar die liggen nu ergens langs de weg en dat is n dure grap. Ook heb ik jlab oortjes die prima zijn alleen daar kan ik niet mee pauzeren of skippen met het linker oortje. Geen customisation wat heel irritant is op werk.

Tltr:
Ik verlies mn oortjes vaak maar ik wil wel kunnen skippen en pauzeren.

- Dus ik zoek OF goedkope oortjes met oorhaak die dat kunnen

- OF een apparatus wat dit kan zodat ik goedkope oortjes kan kopen en t dan met n goedkope watch kan doen

- OF een ander apparaat waarvan ik het bestaan nog niet ken, een ketting met pauze knop idk..

- OF een software oplossing zodat goedkope oortjes doen wat ik wil.

Ik heb een nothing phone 2a. Android.

Waarom:
Oortjes verlies ik of gaan stuk, gebruik ze ook veel, dagelijks. Tegelijk heb ik altijd n oortje in omdat ik vaak onderprikkeld ben op werk, etc. of tijdens t shoppen. Maar wil mn baas wel af en toe praten tegen me en als ie dan niet binnen 2 secondes op pauze kan wordt ie grumpy. Net zoals mn vriendin, familie, etc.

Ik luister vooral podcasts.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:55
Ik gok dat het kunnen skippen en pauzeren niet meer dan de standaard FF, PLAY/PAUZE, RW commando's zijn die (bijna) elk oordopje met bediening wel kan leveren. Heb je al in de pricewatch wat opties uitgekozen?