Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste gebruik zal gamen zijn zoals Overwatch 2, LoL en WoW. Ik heb een 144hz 1440p monitor die ik meeneem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1500. Dit is exclusief de videokaart die ik meeneem. Namelijk de 6700 XT.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, toestenbord, muis, headset, monitor en GPU.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard. Videokaart heb ik al dus de rest nog. Windows licentie heb ik niet nodig. Een moederbord met wifi is belangrijk omdat ik deze functie vaak zal gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles maar ik denk dat AMD de meest voor de hand liggende optie is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, zolang alles maar compitabel is.
Ga je overklokken?
Nee
Ik zie op aliexpress dat de 9800x3D 370 kost. Is dat een veilige optie?
Hier is mijn lijst.
De CPU is denk is goed de rest weet ik niet. Als het goedkoper kan voor dezelfde performance hoor ik het graag. Ik heb altijd fractal design kasten gehad met veel genoegen.
Voornaamste gebruik zal gamen zijn zoals Overwatch 2, LoL en WoW. Ik heb een 144hz 1440p monitor die ik meeneem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1500. Dit is exclusief de videokaart die ik meeneem. Namelijk de 6700 XT.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, toestenbord, muis, headset, monitor en GPU.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard. Videokaart heb ik al dus de rest nog. Windows licentie heb ik niet nodig. Een moederbord met wifi is belangrijk omdat ik deze functie vaak zal gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles maar ik denk dat AMD de meest voor de hand liggende optie is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, zolang alles maar compitabel is.
Ga je overklokken?
Nee
Ik zie op aliexpress dat de 9800x3D 370 kost. Is dat een veilige optie?
Hier is mijn lijst.
De CPU is denk is goed de rest weet ik niet. Als het goedkoper kan voor dezelfde performance hoor ik het graag. Ik heb altijd fractal design kasten gehad met veel genoegen.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B850-PLUS WIFI | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 121,99 | € 121,99 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850e (2025) Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM620 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
| Totaal | € 1.416,74 | |||

/f/image/D7TPy2LbQzvAAWOnUkfPKhiL.png?f=fotoalbum_large)