Vraag

• WillemGerhard
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 19:10
Wij zijn op het einde gekomen van een verbouwing en het laatste to do is de garage. Ik ben inspiratieloos momenteel. En ben op zoek naar advies/ tips, indeling wat niet ontzettend in de papieren gaat lopen, maar we hebben nog wel iets budget over.😬

We zijn met z’n tweeën en hopen ooit kinderen te mogen krijgen. In de garage, fietsen moeten erin kwijt kunnen + ik wil er een werkbank/ bureau kwijt (dacht zelf aan de kopse kant tegenover de garagedeuren. Wat sport/ tuinspullen, bier koelkast. That’s it. Misschien dat het ooit iets van speelruimte/ toekomstig chillruimte kan functioneren.

Wat we al hebben gedaan. We hebben de vloer geïsoleerd en er ligt vloerverwarming. Stopcontacten in elke hoek en in het midden voorzien + hebben aan beide kanten ook internet kabels liggen. Zie afbeelding, het is bewerkt waardoor spullen verborgen werden. Afmetingen zijn 6,5 meter bij 3 meter.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5n1SP7H-vXajofeAFKyDwXzF158=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B51d0oSOsEfJzSe1JIbgRJaB.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:52
Uh, werkbank op wielen en een koelkast er in mikken en je bent klaar... Ik zie de uitdaging niet helemaal...