Verwijderd
Nah geen idee ik. Ik heb nu een van de goedkoopste die ik kon vinden bij Dirk van den Broek. En die doen het meestal een maand of 3 a 4.
Btw staat allemaal 24/7 dagen aan.
Btw staat allemaal 24/7 dagen aan.
Verwijderd
Kunnen die Logitech spulletjes met oplaadbaar overweg dan... 
Ik heb van die peperdure Duracell minibatterijtjes voor m'n
Logitech Cordless Desktop Pro... gaan toch 24/7 bijna een
half jaar mee
Ik heb van die peperdure Duracell minibatterijtjes voor m'n
Logitech Cordless Desktop Pro... gaan toch 24/7 bijna een
half jaar mee
Longlife gaan alleen langer mee dan gewone duracells als ze zwaar worden belast .. Bijvoorbeeld in een diskman , zaklamp of minidisc
In hele zuinige apperaten zul je het niet merken..
Neem dan hema alkalines.. Dat zijn de beste die je kunt krijgen
duracell=12 piek per 4
hema=5 piek per 4
In hele zuinige apperaten zul je het niet merken..
Neem dan hema alkalines.. Dat zijn de beste die je kunt krijgen
duracell=12 piek per 4
hema=5 piek per 4
Of zon GP Powerbank
1600 (ook 1700)
mAh batterijen
79,- voor 4 stuks inclusief lader maar dan heb je wel heerlijke batterijtjes met flink wat power!
1600 (ook 1700)
mAh batterijen
79,- voor 4 stuks inclusief lader maar dan heb je wel heerlijke batterijtjes met flink wat power!
BTW, "Gewone" oplaadbare batterijen (van 1,2 volt) werken niet. Op z'n hoogst een weekje... Ik heb er nog een stuk of 20 liggen
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Verwijderd
Ik heb hele nare ervaringen met Philips LowLife (zoals ik het maar noem). In mijn digitale camera kapten ze er na 3 foto's mee, dan moest ik een kwartier wachten en daarna kon ik weer 3 foto's maken. Dat schiet niet echt op.
Batterijen van Ikea kon ik trouwens 6 foto's mee maken
Het nadeel van gewone batterijen is dat ze te weinig stroom leveren, ik heb nu GP 1600 mah en dat werkt perfect, daar kan ik 75 foto's mee achter elkaar nemen en 125 als ik niet non-stop aan het schieten ben. Ze zijn prijzig, maar dan heb je ook wat.
Batterijen van Ikea kon ik trouwens 6 foto's mee maken
Het nadeel van gewone batterijen is dat ze te weinig stroom leveren, ik heb nu GP 1600 mah en dat werkt perfect, daar kan ik 75 foto's mee achter elkaar nemen en 125 als ik niet non-stop aan het schieten ben. Ze zijn prijzig, maar dan heb je ook wat.
Mmmmm kheb die airview 705RF van neolec en daar zitten van die standaard oplaadbare 1.2V batterijtjes in. Gaan 24/7 toch wel een dikke 2 weken mee.
Pleur em gewoon 's avonds (tenminste, wanneer ik slaap
) op de oplader en de volgende dag zijn ze weer goed.
Pleur em gewoon 's avonds (tenminste, wanneer ik slaap
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ik heb in mijn gewone logitech draadloze muis oplaadbare HAPE batterijen zitten (AAA 1,2v 240mAh) en dit werkt perfect nu al 2 weken lang 
En ik heb voor mijn digitale camera als eerste 4 PHILIPS MULTI-LIFE (AA 1,2v 1200mAh)oplaadbare batterijen gekocht voor fl.35,= (bij de Blokker)voor in mijn digitale camera en kan denk ik wel meer als 200 foto's maken (je moet ook nooit je LCD-scherm aanlaten staan, als ik dat doe gaan me batterijen nog geen uur mee!!!) |:)
En daarna heb ik gewoon bij de kijkshop voor fl.15,= 4 oplaadbare HAPE (AA 1,2v 1300mAh) gekocht voor minder als de helft en nog betere ook!!!!
Zijn trouwens allebei NiHM, die in me muis zitten zijn Ni-Cd
En ik heb voor mijn digitale camera als eerste 4 PHILIPS MULTI-LIFE (AA 1,2v 1200mAh)oplaadbare batterijen gekocht voor fl.35,= (bij de Blokker)voor in mijn digitale camera en kan denk ik wel meer als 200 foto's maken (je moet ook nooit je LCD-scherm aanlaten staan, als ik dat doe gaan me batterijen nog geen uur mee!!!) |:)
En daarna heb ik gewoon bij de kijkshop voor fl.15,= 4 oplaadbare HAPE (AA 1,2v 1300mAh) gekocht voor minder als de helft en nog betere ook!!!!
Zijn trouwens allebei NiHM, die in me muis zitten zijn Ni-Cd
Pagina: 1