Longlife voor draadloos?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hoi,
Ik beschik over een draadloze logitech muis en zoek nu goede batterijen...
Ik heb gehoord dat je beter longlife batterijtjes koopt dan de standaard duracell batterijen... Klopt dit?
Alvast bedankt!

System Specs!

Verwijderd

Nah geen idee ik. Ik heb nu een van de goedkoopste die ik kon vinden bij Dirk van den Broek. En die doen het meestal een maand of 3 a 4.

Btw staat allemaal 24/7 dagen aan.

Verwijderd

zelf heb ik de 3m van duracel en die gaan bij mij toch wel lang mee.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik zou oplaadbare + oplader kopen.

Verwijderd

Kunnen die Logitech spulletjes met oplaadbaar overweg dan... :?

Ik heb van die peperdure Duracell minibatterijtjes voor m'n
Logitech Cordless Desktop Pro... gaan toch 24/7 bijna een
half jaar mee :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Longlife gaan alleen langer mee dan gewone duracells als ze zwaar worden belast .. Bijvoorbeeld in een diskman , zaklamp of minidisc

In hele zuinige apperaten zul je het niet merken..

Neem dan hema alkalines.. Dat zijn de beste die je kunt krijgen

duracell=12 piek per 4
hema=5 piek per 4

AKA Rinkel weblog

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46
Of zon GP Powerbank
1600 (ook 1700)
mAh batterijen :P

79,- voor 4 stuks inclusief lader maar dan heb je wel heerlijke batterijtjes met flink wat power!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 15:11

SuperTrooper

Weet hoe het is

BTW, "Gewone" oplaadbare batterijen (van 1,2 volt) werken niet. Op z'n hoogst een weekje... Ik heb er nog een stuk of 20 liggen :(

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Verwijderd

Ik heb hele nare ervaringen met Philips LowLife (zoals ik het maar noem). In mijn digitale camera kapten ze er na 3 foto's mee, dan moest ik een kwartier wachten en daarna kon ik weer 3 foto's maken. Dat schiet niet echt op.

Batterijen van Ikea kon ik trouwens 6 foto's mee maken :)

Het nadeel van gewone batterijen is dat ze te weinig stroom leveren, ik heb nu GP 1600 mah en dat werkt perfect, daar kan ik 75 foto's mee achter elkaar nemen en 125 als ik niet non-stop aan het schieten ben. Ze zijn prijzig, maar dan heb je ook wat.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mmmmm kheb die airview 705RF van neolec en daar zitten van die standaard oplaadbare 1.2V batterijtjes in. Gaan 24/7 toch wel een dikke 2 weken mee.

Pleur em gewoon 's avonds (tenminste, wanneer ik slaap :P ) op de oplader en de volgende dag zijn ze weer goed.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 22:19
zonnecellen inbouwen :?

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Ik heb in mijn gewone logitech draadloze muis oplaadbare HAPE batterijen zitten (AAA 1,2v 240mAh) en dit werkt perfect nu al 2 weken lang :)

En ik heb voor mijn digitale camera als eerste 4 PHILIPS MULTI-LIFE (AA 1,2v 1200mAh)oplaadbare batterijen gekocht voor fl.35,= (bij de Blokker)voor in mijn digitale camera en kan denk ik wel meer als 200 foto's maken (je moet ook nooit je LCD-scherm aanlaten staan, als ik dat doe gaan me batterijen nog geen uur mee!!!) |:)

En daarna heb ik gewoon bij de kijkshop voor fl.15,= 4 oplaadbare HAPE (AA 1,2v 1300mAh) gekocht voor minder als de helft en nog betere ook!!!! :(

Zijn trouwens allebei NiHM, die in me muis zitten zijn Ni-Cd
Pagina: 1