Vraag

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:15
Ik zoek een?
Een nieuw koptelefoon in (bijna) welke vorm dan ook.

Wat is je budget?
Max €300

Ze wilt het apparaat gaan gebruiken om mee te hardlopen, wandelen en geluid blokkeren
Mijn vrouw wilt heel graag een nieuw setje audio pluggen/koptelefoon/oorbel. Ze heeft nu 1e generatie Samsung buds live.
Die beginnen nu aan hun einde te raken en zoekt dus een vervanging hiervoor.
Binnenkort gaan we een lange reis maken en zou noisecancelling welkom zijn. Verder zijn we bezig met hardlopen en wandelen dus iets wat stevig blijft zitten.

Wat het in iedergeval niet moet zijn, zijn inears, dit kan ze niet verdragen vanwege haar gehoorgang.
ANC zou perfect zijn omdat ze ook last heeft van misofonie.

Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat de vraag zo breed is, heb ik echt alle kanten al bekeken en ook haar uitgebreid bevraagd wat ze wel en niet wilt.
Zelf zweer ik bij Sony's heb nu sinds 2021 de WX-10004, maar dat is een over the ear koptelefoon.
Verder vond ze de nieuwe Shokz Open Fit Pro een bijzondere omdat deze niet in je oor gaat maar toch ANC heeft.

Welke vragen heb je hier nog over?
Verder zou het prettig zijn als je muziek zou kunnen blijven afspelen als je bijvoorbeeld eentje oplaad en de ander speelt door. Haar oude budz live doen dat. Dus dan heeft ze rechts in, en laad links op, en viseversa.

Verder zou het fijn vinden om een winkel te bezoeken waar ze met haar eigen muziek dit zou uit kunnen proberen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling