Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op basis van de BBG een PC samengesteld waar ik voorlopig even mee vooruit kan, de PC zal vooral gebruikt worden om te gamen op 1440P. Heb ik hier de goede keuzes gemaakt?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, wat de samenstelling nu kost is prima. Mag eventueel wat duurder zijn als dit echt veel impact zal hebben op langere termijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de PC zelf, de randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dat de kast niet al te veel lawaai maakt tijdens hoge prestaties. RGB verlichting maakt me niet veel uit, de kast zal onder het bureaublad komen te hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind geluidsproductie belangrijker dan uiterlijk
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Heb ik de goede keuzes gemaakt? Ben ik misschien wat vergeten? Misschien meer casefans of is de standaard goed genoeg?
Ik heb op basis van de BBG een PC samengesteld waar ik voorlopig even mee vooruit kan, de PC zal vooral gebruikt worden om te gamen op 1440P. Heb ik hier de goede keuzes gemaakt?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, wat de samenstelling nu kost is prima. Mag eventueel wat duurder zijn als dit echt veel impact zal hebben op langere termijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de PC zelf, de randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dat de kast niet al te veel lawaai maakt tijdens hoge prestaties. RGB verlichting maakt me niet veel uit, de kast zal onder het bureaublad komen te hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind geluidsproductie belangrijker dan uiterlijk
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Heb ik de goede keuzes gemaakt? Ben ik misschien wat vergeten? Misschien meer casefans of is de standaard goed genoeg?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 702,99 | € 702,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Zwart | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 118,49 | € 118,49 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 147,04 | € 147,04 |
| 1 | Interne ssd's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.364,51 | ||
/f/image/w4h0hW4Q7Ru6gNPNhaXjF4tf.png?f=fotoalbum_large)