• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik gebruik al jaaaaren het Swiftkey toetsenbord maar nu Microsoft alle gebruikers richting OneDrive duwt zoek ik een alternatief. Hét feature van Swiftkey dat ik zeker niet wil missen is de mogelijkheid om meerdere talen tegelijk te kunnen typen zonder steeds over te hoeven schakelen. Sowieso switch ik natuurlijk vaak tussen Nederlands en Engels, maar ook talen zoals Frans, Duits en Esperanto passeren de revue en het is met Swiftkey juist zo fijn dat je gewoon kan typen en hij detecteert automatisch welke taal je aan het typen bent en past zich daaraan aan. Ik heb alleen geen enkel ander toetsenbord voor Android gevonden dat dat kan... Wie heeft de gouden tip voor me? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-04 19:11

radial

Watch out

Misschien om te proberen: Openboard of heet tegenwoordig HeliBoard op Github en via F-droid te downloaden

[ Voor 50% gewijzigd door radial op 26-03-2026 17:23 ]

20xSF170s - ozo

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Microsoft duwt niet alle gebruikers richting onedrive. Op basis van de nu beschikbare informatie heb je alleen een account nodig als je de sync en / of backup functie hebruikt. Die functies vereisen nu ook al een account. Het enige wat MS doet is dit integreren in het Microsoft aanbod, ofwel de opslag locatie wijzigt naar jouw onedrive.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Misschien nog op te merken dat de titel van het artikel op de frontpage wel erg suggestief is richting een verkeerde interpretatie.

"SwiftKey-gebruikers moeten Microsoft-account koppelen voor toegang" deelt niet de lading van het feitelijke bericht.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Sure, maar eigenlijk wil ik al een tijdje van dit Microsoft product af maar ik heb geen goed alternatief kunnen vinden waarmee je ook gewoon meerdere talen tegelijk en door elkaar kan typen, en deze consolidatiepush van Microsoft was een soort por die mijn aandacht daar weer op vestigde. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 26-03-2026 19:29 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:51
Ik weet niet of je Google's Gboard de laatste tijd nog eens hebt gebruikt?
Ik gebruik dat nu een jaar sinds ik SwiftKey niet meer op mn (toen) nieuwe telefoon heb geïnstalleerd en ben er heel tevreden over. Ik tik voornamelijk Nederlands en Engels, maar soms ook Italiaans of Duits en dat pakt 'ie vrijwel altijd vloeiend over.

Flickr

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:15

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens mij kan Google Gboard dit ook gewoon.

https://play.google.com/s...nputmethod.latin&hl=en_NZ
Multilingual typing – No more switching between languages manually. Gboard will auto-correct and suggest from any of your enabled languages.
:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ja maar die is dan weer van Google... Tja het is toch op een Android toestel dus misschien die toch maar eens proberen.

Pagina: 1