Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 50% gewijzigd door radial op 26-03-2026 17:23 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"SwiftKey-gebruikers moeten Microsoft-account koppelen voor toegang" deelt niet de lading van het feitelijke bericht.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 26-03-2026 19:29 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik gebruik dat nu een jaar sinds ik SwiftKey niet meer op mn (toen) nieuwe telefoon heb geïnstalleerd en ben er heel tevreden over. Ik tik voornamelijk Nederlands en Engels, maar soms ook Italiaans of Duits en dat pakt 'ie vrijwel altijd vloeiend over.
https://play.google.com/s...nputmethod.latin&hl=en_NZ
Multilingual typing – No more switching between languages manually. Gboard will auto-correct and suggest from any of your enabled languages.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.