[26-03-'26] 20% korting op alles @ Bever (online en fysiek)

Pagina: 1
Acties:

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review '23, '24 en '25!

Topicstarter
Vandaag 20pct korting op bijna alles bij Bever als Bever Buitenvriend.

De Vriendenkorting geldt op donderdag 26 maart 2026 in de geopende Bever-winkels (The North Face stores uitgesloten) en op Bever.nl. De korting is geldig op het hele assortiment, met uitzondering van boeken, kaarten, cadeaukaarten, Hilleberg, ON Running, elektronica met bijbehorende accessoires (GPS, GoPro, horloges, ect.) tickets, services (behalve de schoenverzorgingsservice) en verhuur, tweedekans producten. Je kunt de korting niet gebruiken in combinatie met andere (set)aanbiedingen, ontvangen shoptegoed en Buy & Get. Let op: niet alle producten zijn fysiek aanwezig in elke winkel, wel kun je ze in elke winkel of online bestellen.

Heeft mij al een mooie duit bespaard op zowel een Leatherman als een nieuwe wandelrugzak :)

[ Voor 0% gewijzigd door PeacekeeperNL op 26-03-2026 09:38 . Reden: 200ct naar 20pct, tikfoutje op de mobiel ;) ]

Mijn reviews al gezien?

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:12
PeacekeeperNL schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 08:50:
Vandaag 200ct korting op bijna alles bij Bever als Bever Buitenvriend.
De Vriendenkorting geldt op donderdag 26 maart 2026 in de geopende Bever-winkels (The North Face stores...

Heeft mij al een mooie duit bespaard op zowel een Leatherman als een nieuwe wandelrugzak :)
Let op: geldt ook voor reeds afgeprijsde artikelen (niet meteen duidelijk uit de omschrijving).
Hier een setje Ortlieb mega-fietstassen kunnen scoren voor "weinig" ;)

[ Voor 37% gewijzigd door derhenno op 26-03-2026 08:56 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:51
PeacekeeperNL schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 08:50:
Vandaag 200ct korting op bijna alles bij Bever als Bever Buitenvriend.

De Vriendenkorting geldt op donderdag 26 maart 2026 in de geopende Bever-winkels (The North Face stores uitgesloten) en op Bever.nl. De korting is geldig op het hele assortiment, met uitzondering van boeken, kaarten, cadeaukaarten, Hilleberg, ON Running, elektronica met bijbehorende accessoires (GPS, GoPro, horloges, ect.) tickets, services (behalve de schoenverzorgingsservice) en verhuur, tweedekans producten. Je kunt de korting niet gebruiken in combinatie met andere (set)aanbiedingen, ontvangen shoptegoed en Buy & Get. Let op: niet alle producten zijn fysiek aanwezig in elke winkel, wel kun je ze in elke winkel of online bestellen.

200ct = 2 euro, dat is niet heel veel. Of bedoel je iets anders?

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:15:
[...]

https://www.bever.nl/klantenservice/actievoorwaarden.html -> "Relatieavond donderdag 26 maart 2026" -> 20%

[ Voor 7% gewijzigd door Mirabis op 26-03-2026 10:04 . Reden: foutje weggehaald ]

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Zonneplan, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:51
Mirabis schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:21:
[...]

https://www.bever.nl/klantenservice/actievoorwaarden.html -> "Relatieavond donderdag 26 maart 2026" -> 20% (dus denk dat hij dan 200 procentpunt bedoelde?)
Heb me ook maar aangemeld, maar nog geen mail of code mogen ontvangen (had al wel een account bij bever).
Kan nog een wandelrugzak gebruiken.

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-03 22:17
Mirabis schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:21:
[...]

https://www.bever.nl/klantenservice/actievoorwaarden.html -> "Relatieavond donderdag 26 maart 2026" -> 20% (dus denk dat hij dan 200 procentpunt bedoelde?)
Dat is niet wat een procentpunt is, maar een promille. 8)7

50% is 25% meer dan 40%.
50% is 10 procentpunt meer dan 40%. :)

I see red pixels.

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter
Megupe schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:15:
[...]

20pct, tikvoutje op mobiel ;) Heb 'm gecorrrigeerd, thanks hahaha.

Mijn reviews al gezien?

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter
Megupe schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:23:
[...]

Heb me ook maar aangemeld, maar nog geen mail of code mogen ontvangen (had al wel een account bij bever).
Kan nog een wandelrugzak gebruiken.
Als je al een account hebt/ingelogd bent, kun je proberen het product toe te voegen aan je winkelmandje, en dan in de winkelmand zie je de korting. In het kortingscode topic kan je ook nog een code vinden voor 20 euro bij besteding vanaf 100 euro. Volgens de voorwaarden geldt deze niet i.c.m. deze actie, maar het wérkt wel (spreekt uit ervaring, ik had een 35 euro code met dezelfde voorwaarden).

[ Voor 5% gewijzigd door PeacekeeperNL op 26-03-2026 09:42 . Reden: Link van post met kortingscode toegevoegd ]

Mijn reviews al gezien?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:53
PeacekeeperNL schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:38:
[...]

20pct, tikvoutje op mobiel ;) Heb 'm gecorrrigeerd, thanks hahaha.
Ach, het was duidelijk als je op het linkje klikte

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 17:56
Werkt bij mij niet online. Oud account, nog eens aangemeld voor buitenvriend, maar geen korting in de winkelmand.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
ditbenikecht schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 10:15:
Werkt bij mij niet online. Oud account, nog eens aangemeld voor buitenvriend, maar geen korting in de winkelmand.
Idem hier, ik zie geen kortingen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Jazco2nd
  • Laatst online: 23:21
Same. Oud account. Ingelogd, daarna aangemeld als buitenvriend (wat gewoon inhoud dat je je voor de nieuwsbrief inschrijft, dus logisch dat ik geen buitenvriend meer was).

Geen korting wanneer ik iets toevoeg aan de winkelmand en geen code in de mail.

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-03 16:39
Deze aanbieding staat ook op pepper en daar staat wel een code bij:

link naar pepper: https://nl.pepper.com/kortingscode/bever-vriendendag-vanaf-26-maart-396040

Code: 2026RELQ1

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:16
Code via de pepper link werkt goed.
Korting geldt ook voor spullen in de aanbieding. In totaal 40% korting in mijn geval. :*)

Hier moet alle shit staan die ik heb.

• m@fkeez
  • Niet online
Top.
Met de pepper code werkt het idd wel. (Zonder verscheen er geen korting in mijn winkelmandje
Pagina: 1