• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wegens vrij specifieke gezondheidsproblemen is voor mij het meten van hartslag tijdens slaap belangrijk. Ik heb nu een Pixel Watch 3 i.c.m. FitBit Premium. Hiermee heb ik tijdens slaap elke minuut een hartslag meting, wat ik stukken beter is dan mijn oude Garmin (dat was geloof ik elke 3 of 5 minuten). Nu is 1-meting-per-minuut voor mij voldoende (lagere frequentie niet), maar de Pixel Watch staat me steeds meer tegen voor alledaags gebruik (dat is waar ik Garmin mis).

Ik vroeg mij af of er smart watch alternatieven zijn die ook elke minuut meten (of liever nog vaker) tijdens slaap. Ik weet dat er non-smartwatch devices zijn die dat kunnen (bv. Whoop, ook gehad), maar voor nu prefereer ik een smartwatch. Het is erg lastig om deze vraag vanuit specificaties te vinden, ik heb dan ook een vrij specifieke use case. Daarom denk ik dat ik het beter aan de community kan vragen.

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:04
Om advies te kunnen geven is het nuttig om te vertellen wat je tegen staat aan de Pixel Watch voor alledaags gebruik en wat je aan de Garmin mist (en die niet meer gebruikt)?

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:31
Twee horloges/devices gebruiken geen optie? Eén voor 's nachts en één overdag.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26
Kijk eens naar een Huawei Watch 5GT.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@Oasie: de vraag is voor nu hartslag. Veel zullen het er niet zijn, dan kan ik verder kijken.

@Paul: ja, maar heeft niet de voorkeur. Ik kan "leven :-)" met de Pixel, ik wil weten of er alternatieven zijn.

@Asing: wat is de hartslag frequentie van de GT5 tijdens slaap?

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26
Ik zou het voor slaap niet weten maar het ding meet overdag iedere 5 sec.

In jouw geval zou je misschien een pro versie overwegen. Die kan ook een ecg* maken.

* Ecg op een smartwatch gaat altijd in 1 richting. Een normale ecg in 8 geloof ik.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Pagina: 1