This space intentionally left blank.
De op de frontpage en in de scorekaart getoonde vanafprijs geldt voor de geteste uitvoering, en Apple heeft ons de uitvoering: Apple MacBook Neo, 512GB opslag, Magic Keyboard met Touch ID, Qwerty, Roze opgestuurd. Die is 799
Bij een enkel, vast product met maar één prijs gebruik je taalkundig “voor” in plaats van “vanaf”. “Vanaf” impliceert een minimum of startpunt met variabelen erboven, wat niet past bij een vaste prijs.
This space intentionally left blank.
De gedachte achter het woord 'vanaf' zal niet gebaseerd zijn op meerdere producten, maar op meerdere prijzen. De minimumprijs in de Pricewatch wordt getoond, en er zijn doorgaans ook andere winkels die meer vragen.
Hoe dan ook kunnen wij als redactie zowel de tekst als de prijs niet aanpassen, die wordt automatisch ingevoegd op basis van het gekoppelde product.
Hoe dan ook kunnen wij als redactie zowel de tekst als de prijs niet aanpassen, die wordt automatisch ingevoegd op basis van het gekoppelde product.
Het minpunt van een USB-2 aansluiting klopt echt niet. Het is juist een pluspunt dat er naast de USB-C 3 poort er een tweede is om te laden zodat je de USB3 kan gebruiken voor een extern scherm etc,
Er valt wel meer op het artikel aan te merken maar dat staat wel in de comments, maar dit is mijn inziens echt een fout en geeft een compleet verkeerde indruk voor iemand die even snel de plus en minpunten controleert.
@PiweD heb je daar een onderbouwing voor?
Dan ben ik ook wel benieuwd naar een toelichting op deze namelijk
Er valt wel meer op het artikel aan te merken maar dat staat wel in de comments, maar dit is mijn inziens echt een fout en geeft een compleet verkeerde indruk voor iemand die even snel de plus en minpunten controleert.
@PiweD heb je daar een onderbouwing voor?
Dan ben ik ook wel benieuwd naar een toelichting op deze namelijk
Die laatste zin is gewoon een aanname - of een niet onderbouwde uitspraak - wat hetzelfde is journalistiek gesproken zeg maarHet bovenstaande resultaat is dan ook een beetje vertekenend. Je kunt in principe wel video's editen met behulp van Resolve op de Neo, maar je zult al gauw tegen de limiet van 8GB werkgeheugen aan lopen. Daarvan lijkt deze Basic-test van Puget Bench nog geen last te hebben, maar complexere bewerkingen zullen de Neo zonder meer opbreken.
[ Voor 43% gewijzigd door franssie op 24-03-2026 22:40 ]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik denk dat Jelle hiermee heeft bedoeld dat de tweede USB-poort slechts op 2.0-snelheden werkt. Twee snelle poorten was natuurlijk beter geweest. Maar ik kan me voorstellen dat als er op de scorekaart 'USB 2.0' staat, dat je dan kunt denken dat hij alléén USB 2.0 heeft als je het artikel verder niet hebt gelezen. Dus ik heb het minpunt verduidelijkt.
Wbt. het geheugengebruik heb ik zonet een extra testje gedraaid met de MacBook Air M5 (32GB) waar ik zelf mee bezig ben. Op basis daarvan heb ik een paragraaf toegevoegd in de tekst en de zin die je hierboven quote ook wat genuanceerd.
Wbt. het geheugengebruik heb ik zonet een extra testje gedraaid met de MacBook Air M5 (32GB) waar ik zelf mee bezig ben. Op basis daarvan heb ik een paragraaf toegevoegd in de tekst en de zin die je hierboven quote ook wat genuanceerd.
Pagina: 1