This space intentionally left blank.
This space intentionally left blank.
Hoe dan ook kunnen wij als redactie zowel de tekst als de prijs niet aanpassen, die wordt automatisch ingevoegd op basis van het gekoppelde product.
Er valt wel meer op het artikel aan te merken maar dat staat wel in de comments, maar dit is mijn inziens echt een fout en geeft een compleet verkeerde indruk voor iemand die even snel de plus en minpunten controleert.
@PiweD heb je daar een onderbouwing voor?
Dan ben ik ook wel benieuwd naar een toelichting op deze namelijk
Die laatste zin is gewoon een aanname - of een niet onderbouwde uitspraak - wat hetzelfde is journalistiek gesproken zeg maarHet bovenstaande resultaat is dan ook een beetje vertekenend. Je kunt in principe wel video's editen met behulp van Resolve op de Neo, maar je zult al gauw tegen de limiet van 8GB werkgeheugen aan lopen. Daarvan lijkt deze Basic-test van Puget Bench nog geen last te hebben, maar complexere bewerkingen zullen de Neo zonder meer opbreken.
[ Voor 43% gewijzigd door franssie op 24-03-2026 22:40 ]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wbt. het geheugengebruik heb ik zonet een extra testje gedraaid met de MacBook Air M5 (32GB) waar ik zelf mee bezig ben. Op basis daarvan heb ik een paragraaf toegevoegd in de tekst en de zin die je hierboven quote ook wat genuanceerd.
En dat is een van de redenen dat ik een Neo gekocht heb, namelijk dat de accu vervangbaar is. Dat is voor Apple laptops denk ik toch wel 15 jaar geleden?
In bijna elke YT review, en natuurlijk iFixit hebben dit benoemd. Hoe kan Tweakers dit soort dingen tegenwoordig missen?
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nu.nl heeft het review deels overgenomen, met wederom een fout.
Dit klopt deels, maar dit is met een simpele instelling aan te passen - wat meerdere keren in de comments en ook in het topic beschreven is.Je moet het daadwerkelijk indrukken om te klikken
Voor de experts die MacOs schijnbaar niet kennen:
/f/image/8U9xyqW7qK6uaSEK2kr5gUMb.png?f=fotoalbum_large)
echt ... schrijf dan geen review als je de moeite niet wil nemen er enige energie in te steken.
EDIT: moet wel zeggen dat de nu.nl versie al beter leest en genuanceerder is dat het tweakers origineel was. Prettigere toon.
en @deepvreezo bedoeld en bepaald zijn verschillende dingen die uitelkaar kunnen lopen, prima, daarvoor bestaat de mogelijkheid een tekst aan te passen. Dat is overigens ook zowat de definitie van "redacteur"
[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 30-03-2026 22:32 ]