Solaredge EV Charger genereert geen onkostennota meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Pluksel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 17:08
Hi allen,
Sinds 2025 maak ik gebruik van een SolarEdge EV charger icm de Solardedge omvormer en de bijbehorende app. Omdat ik een lease auto heb mag ik mijn EV laadkosten declareren. Hiervoor maak ik in de app een laadkosten overzicht. Deze week werkt dit niet meer. Ik krijg de foutmelding "Er ging iets fout. Probeer het nog een keer." Dit is de eerste keer dat het niet werkt, en ook na een nachtje slapen is het niet anders.

De Solar Edge app, heeft de laatste updates, en ik weet ik of er een conflicterende update is geladen in de tussenliggende week. De app zelf werkt naar behoren, alles wat het moet laten zien, doet het. Ik zie ook de historie van de laadsessies, de huidige opgewekte energie, alles wat ik altijd heb gezien.

Zelf heb ik mijn telefoon meerdere keren opgestart, WiFi netwerk gereset, de app opnieuw geïnstalleerd, en zelfs geprobeerd via de Windowskoppeling de app op de computer te laten werken. Ik kan wel een CSV bestand downloaden, maar dus niet de onkostennota die ik nodig heb. Deze onkostennota wordt gemaakt in PDF, wellicht dat deze koppeling niet meer goed werkt in de app. Heeft iemand hier ervaring mee? Of wellicht een oplossing?

[ Voor 5% gewijzigd door Pluksel op 24-03-2026 08:14 . Reden: Aanvullende informatie ]