Snap de PW niet

Pagina: 1
Acties:

• FrostHex
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 13:47
Als ik naar bol.com, chromebook in rammel, en dan filter op 8gb en 256gb krijg ik een mooi overzichtje.

Als ik naar Pricewatch ga, chromebook in rammel, en dan op filter druk krijg ik eigenlijk alleen prijs als zinvol (naast award, levertijd ed). Maar nergens in de lijst zie ik mem en opslag als filter?

Ik doe dit op mobiel en ben een toegankelijke gebruiker, zoals op bol flow.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:29
Hij zit een stuk lager , dus verder omlaag scrollen in t filter.

• FrostHex
Bij mij gaat ie tot getest vanaf en daarna categorieen. Daarna alleen de knop toon alle resultaten 1.676.

[ Voor 6% gewijzigd door FrostHex op 23-03-2026 20:54 ]

• 99ruud99
Ah, ja, je hebt de zoekfunctie gebruikt ipv eerst op "laptop" te klikken (of daarna categorie laptops aan te klikken). De zoekfunctie werkt zo niet.

Je moet pricewatch -> laptops -> chromebook doen.

[ Voor 26% gewijzigd door 99ruud99 op 23-03-2026 20:55 ]

• FrostHex
Als ik chromebook inrammel en dan acer chromebooks aanklik en dan op filter heb ik nog steeds hetzelfde 🥹

• 99ruud99
klopt je moet niets intypen. je moet klikken. zoekfunctie werkt niet zoals jij die wilt gebruiken.

• FrostHex
99ruud99 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:07:
klopt je moet niets intypen. je moet klikken. zoekfunctie werkt niet zoals jij die wilt gebruiken.
Ik denk dat Bol redelijk veel gebruikt wordt, nou wil Tweakers toegankelijk zijn. Dus een bol gebruiker denkt: ik heb wel eens van Tweakers gehoord en gaat kijken en gebruikt zijn eenvoudige zoekflow en loopt vast…dit is niet zo handig lijkt me als je gebruiksvriendelijker en toegankelijker wilt worden.

Overigens wel bedankt voor je hulp wordt gewaardeerd 👍

[ Voor 5% gewijzigd door FrostHex op 23-03-2026 21:10 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oftewel, je wil een duidelijker interface of eenvoudiger interactie. Dat is een feature request, laat ik dit topic daar dus bij gooien:

Pricewatch => Mooie features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1