Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Editen, progameren en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max op de 3k zitten voor de pc. Overige appartuur als scherm en gameapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks qua onderdelen wordt meegenomen, moet compleet nieuw zijn alles.
Scherm muis toetsenbord etc heb ik al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat eigenlijk het belangrijkste is, is dat ik niet een jaar of 2 weer een gloednieuw systeem nodig heb of iets toe is aan vervanging, moet minimaal 3/4 jaar meegaan met de huidige verwachtingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor toch wel, met mijn minimale verstand weet ik dat die dingen geweldig zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen ivm de geluid of energieverbruik. Enige wat wellicht heel belangrijk is, ik kan hem niet zelf samenstellen en heb ook geen kennis die in een korte tijd kan helpen..
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk buck van bang, gewoon een goede gamepc waar ik door de weeks op kan werken, editen en in de weekend lekker op kan gamen.
Editen, progameren en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max op de 3k zitten voor de pc. Overige appartuur als scherm en gameapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks qua onderdelen wordt meegenomen, moet compleet nieuw zijn alles.
Scherm muis toetsenbord etc heb ik al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat eigenlijk het belangrijkste is, is dat ik niet een jaar of 2 weer een gloednieuw systeem nodig heb of iets toe is aan vervanging, moet minimaal 3/4 jaar meegaan met de huidige verwachtingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor toch wel, met mijn minimale verstand weet ik dat die dingen geweldig zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen ivm de geluid of energieverbruik. Enige wat wellicht heel belangrijk is, ik kan hem niet zelf samenstellen en heb ook geen kennis die in een korte tijd kan helpen..
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk buck van bang, gewoon een goede gamepc waar ik door de weeks op kan werken, editen en in de weekend lekker op kan gamen.